Rfsu - test ofte

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er det noen som har prøvd de?

Edit: konklusjon = dårlige og forrvirrende tester med forskjellig fargestoff og veldig treige:p bilde oppdatering lenger ned;)

Last edited:
Har kjøpt de i dag men ikke prøvd de ennå

Mener å ha hørt her inne at det er mange som sier at den ikke alltid viser riktig. Altså den kan vise positivt når det egentlig er negativt ;) bare sånn ar du er obs på det. Selv har jeg aldri hatt erfaring med den bare cb

Mener å ha hørt her inne at det er mange som sier at den ikke alltid viser riktig. Altså den kan vise positivt når det egentlig er negativt ;) bare sånn ar du er obs på det. Selv har jeg aldri hatt erfaring med den bare cb
Det syns jeg mange sier om de fleste tester:p hehe
Har aldri opplevd skyggestreker på noen av merkene jeg har prøvd ihvertfall :)

Har jo prøvd de standard testene til rfsu, men disse er strimler:) ganske nytt og.

Jeg fikk negativ rsfu samme dag som veldig positiv A1, så er litt skeptisk til de. Men hører gjerne når du har prøvd de, vurderte å kjøpe de samme selv i dag...

Jeg brukte de et par mnd,men sluttet med de. Siden de nesten alltid gav meg skyggestreker.

Kjedelig da:/

Jeg lurte på om det kanskje var skyggestrek her først og, når jeg fikk testet. Syntes de var så svakt. Men ombestemte meg :)

Jeg fikk negativ rsfu samme dag som veldig positiv A1, så er litt skeptisk til de. Men hører gjerne når du har prøvd de, vurderte å kjøpe de samme selv i dag...

Kjøpte en A1 i dag og, og opplevde motsatt. Eller A1 testen var ikke negativ, men mye svakere.
Disse er tatt på samme urin, så foretrekker visst de strimlene for tidlig testing ihvertfall :) 12dpo i dag

1458154117593.jpg

1458154137553.jpg

Se der ja!! Er jo en god strek der!!! Da skal jeg jammen teste i morgen:) står det hva de skal slå ut på?

Se der ja!! Er jo en god strek der!!! Da skal jeg jammen teste i morgen:) står det hva de skal slå ut på?

Det står 25 og fra dagen du venter mens :p sikkert noe de skriver for å være sikre da:)

Kjedelig da:/

Jeg lurte på om det kanskje var skyggestrek her først og, når jeg fikk testet. Syntes de var så svakt. Men ombestemte meg :)

Kjøpte en A1 i dag og, og opplevde motsatt. Eller A1 testen var ikke negativ, men mye svakere.
Disse er tatt på samme urin, så foretrekker visst de strimlene for tidlig testing ihvertfall :) 12dpo i dag

Vis vedlegget 166914
Vis vedlegget 166915

Gratulerer

Sånn til info: Syns disse testene er litt treige.
Og det er forskjellig mengde fargestoff i samme pakke:(

Last edited:
Helt klart en strek på begge, men skulle gjerne hatt den strekere:p
1458198541786.jpg

Last edited:
Tydelige streker :)

Syns de er så svake til å være 13 dpo:p haha

Men mest skuffa over at det er forskjellig fargestoff i samme pakka, så tror ikke jeg kommer til å kjøpe de testene igjen:p

Dagens tester. Måtte ta en cb+, og streken kom med en gang.
Så nå er det ihvertfall ingen tvil:D

12 og 13 dpo
1458204313683.jpg

13 dpo 2,5 time etter forrige test
1458204356823.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp