Rfsu test... *lang*

SnuppaogLillebror

Forumet er livet
Testa svakt positivt med en cb her på mandagskvelden, og ny test tirsdagsmorgen med cb digital: gravid 1-2 uker...
Har fra mandag tim onsdag hatt litt blod sammen med utflod på papiret, men ikke så mye at det kommer i trusa..

Gikk til innkjøp av en 10pk med rfsu sine tester, og har testet med disse i løpet av nettene og noe på kvelden.. men de er så himla svake? Nesten så man ikke ser antydning til gravidstreken..
Skal sies at jeg er oppe og tisser sikkert 3 ganger om natta, og jeg drikker mye gjennom dagen/kvelden.. kan der være med på å sette resultatet så svakt?

Noen som har erfaring med rfsu testene?

Skal sies at jeg har hatt to morgener med kvalme, og fortsatt ingen mensen, men må jo si jeg blir himla usikker her jeg sitter..
Er 4+4 nå..
 
Kan skrive under på at disse er lite sensitive. Dette er mine tester frem til ikm! Og de er tatt med morgenurin. Uten at jeg tisset på natta... den lengst til venstre er på ikm.
 

Vedlegg

  • 1471637060760.jpg
    1471637060760.jpg
    28,1 KB · Visninger: 76
Ja, sant.. sånn er mine også.. tror tilogmed min med "tydelig" strek på er svakere enn din..
Har en kollega som skulle ta med en test til meg over helga, så får jeg testa på nytt da.. skulle visst være en god test, så jeg satser på det..:) men er kjedelig å gå uten å vite noe helt sikkert plutselig .
 
Jo, men om du drikker mye og er oppe flere ganger på natta og tisser så vil jo testene bli svakere. Jeg sluttet å drikke kl 19 og tisset ikke på 12 timer for å få så tydelig strek som mulig ;)
 
12 timer, det har ikke jeg sjangs til:p kan våkne og kjenne at jeg måååå på do.. prøver å sove mer før jeg går men våkner etter 10-15 min... får prøve å holde meg i natt.. bare syns det er så godt med isvann..
 
Mine RFSU-tester er også svake, har testet siden 7dpo og fått svaknpositiv siden da. Først nå begynner streken og bli sterk (11dpo). Men jeg er ikke oppe og tisser om natten, da..
 
Eg trur eg vil nok anbefale å ikkje å teste så mykje :Heartred

En positivt CB test tok eg, så en BT strimmel for moro skyld og den var skuffende svak, men sterkere en dei andre eg tok. Da sa eg til meg selv at eg måtte kutte ut med testing og bare nyte dagene som ny gravid :) Lykke til!
 
Back
Topp