RFSU test dårlig?

babysyyyk

Forelsket i forumet
noen flere med samme erfaring? Tar ganske lang tid før streken syns og den er ganske svak i forhold til andre tester? Noen som har RFSU og cb bilde og sammen ligne med?

ImageUploadedByBV Forum1462867713.384962.jpg
Denne testen fikk jeg svak positiv på, samme dag som jeg fikk 1-2 på clearblue :-) Den ble tatt en dag før IKM

Den var søkere en min å faktisk, :sour: forbaska dårlig tester, denne blir nok ikke kjøpt igjen:wacky: men gravide er vi vertfall uasnett

Jepp, det er det jeg ser er gjengangeren hos alle som bruker RFSU. Har til og med hørt om folk som fikk negativ RFSU og positiv digital på samme urin. Da snakker du lite sensitive tester. Og det kjenner jeg frustrerer meg siden testene er billige og lett tilgjengelige, at kanskje de selger mye fordi folk ikke vet at de er noen møkkatester.

Det er en dårlig test å absolutt ikke noe jeg anbefaler folk å kjøpe. Er bedre å vente til man kan komme seg på et apotek! Egentlig syns jeg det er teit at ikke butikkene kan selge alle graviditets tester. Er jo ikke et medikament eller kan misbrukes på noen måte. vi kan jo kjøpe dem på nett som vi vil.

Jeg jobber i matbutikk. Hadde en kunde igår som lurte på om vi hadde gr.test. og vi har jo rfsu. Sa til henne at hun burde kjøpe en på apoteket istedenfor grunnet den er dårlig. Selv var jeg 6 uker på vei da den først slo ut positiv. Hadde da testet den noen ganger iløpet av de ukene kan man si.. Hun satt pris på ærligheten min og skulle kjøpe på apoteket :)

Hei. HEILT ENIG. Hehe. Kjøpte sånn 8pkn. Rfsu. Og testet 4 dager etter mensen og den var negativ. Testet så neste morgen=negativ, neste morgen=negativ, tok deretter en på ettermiddag =negativ.kjøpe cb pluss og tok denne på kvelden (den dagen jeg hadde testet 2 ganger med rfsu) og den ble knall positiv.

Jeg tok denne etter svaak positiv på billigstrimmel, og den var negativ! Trodde ikke på den så kjøpte en clearblue, og joda, jeg var gravid! Aldri mer rfsu..

Back
Topp