Rfsu positiv og CB tatt morgenen etter negativ

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Nadiaaa, 14 Sep 2019 kl 09:51.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Nadiaaa Andre møte med forumet

798A88E8-C3DE-4B8D-9A35-1A9428479127.jpeg
    Bilde tatt 2 min etter.

C5928CA6-EF97-4B2A-B494-23F04A92D9D5.jpeg
    Bilde tatt 5 min etter.

Andre månede der vi prøver, og jeg er så forvirret. Fikk svak positiv på fredagsmorgen (igår) å negativ CB digital idag. Har mye mensenmurtinger nå akkurat som TR skal komme. Legger ved testen, ser dere strek eller er jeg blitt helt tullete??? Skulle ikke CB vise positiv hvis jeg er gravid når det er 2 dager til IKM?

2. Mamma_prøverpånr3 Elsker forumet

Ser en strek,men det er mulig at du ikke har produsert nok hcg enda til å slå ut på digital.

Set positiv ut disse altså :)

• Liker Liker x 1
  3. isks90 Glad i forumet

Se streken. Har sett mange her inne få skyggestrek på RFSU sin.. den er uansett ikke veldig sterk enda, og en digital krever med HCG for p slå ut :) fortsett å test, drøy en dag feks. Og drøy digital noen dager til. Hvor mange dpo er du?

• Liker Liker x 1
  4. Nadiaaa Andre møte med forumet

Som nevnt over så er det 2 dager til IKM, er 13 dpo etter mine beregninger.. Har 1 fra før, å da testet jeg positiv før IKM. Ja har lest litt på nettet ang RFSU sine tester. Man blir litt tullete i prøveperiode kjenner jeg!

5. Nadiaaa Andre møte med forumet

Får virkelig håpe det. Har en del mensenmurringer nå, så da bekymrer jeg meg att vi ikke har klart det denne måneden heller... men skal ikke utelukke noe før TR kommer :)

6. Minime1315 Betatt av forumet Vi som prøver :)

Ser positiv ut den, men tror bare den digitale trenger litt mer for å slå ut :)

• Liker Liker x 1
  7. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Hadde ikke stolt et sekund på RFSU. Jeg fikk negativ (her snakker vi helt blendahvit) RFSU, og positiv CB digital på en og samme urinprøve.

• Liker Liker x 1
  8. Nadiaaa Andre møte med forumet

Får håpe det :)

9. Nadiaaa Andre møte med forumet

Så merkelig! Så godt det gikk bra for deg :)

10. Katitzi Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberbarna 19

Jeg ville ikke tolket den som positiv, fikk så mye rare streker på rfsu sine tester. Fikk også tydelig strek en gang 3 eller 4 dager etter El (jada, jeg testa tidlig, men akkurat den gangen var det for å se om det faktisk var mulig å få blenda rfsu test)...

Del denne siden