RFSU graviditetstest

Leari

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Marsmagi 2025
Hvor tidlig har dere testet positiv med RFSU graviditetstest? Og hvilken erfaring har dere med de? Er de til å stole på?

Fikk først positivt tidligtest fra RFSU 12DPO (2 dager før IKM). Hadde positiv vanlig make sure fra 9DPO.

RFSU viser både sent strek OG gir innimellom falske streker, dessverre.

De er rett og slett dritt.. ><

Hvor tidlig har dere testet positiv med RFSU graviditetstest? Og hvilken erfaring har dere med de? Er de til å stole på?
9 dpo er det tidligste.

Ikke no direkte svar på spørsmålet ditt. Men jeg er (i følge Flo-appen) 12dpo med muligens 3 dager til IKM(varierer litt fra syklus til syklus), testa negativt i dag ettermiddag. Men har lest mange som har fått negativ test med RFSU, men positiv med en annen type. Så er jo lov å håpe
Har du testa? ♥️

Last edited:
Ikke no direkte svar på spørsmålet ditt. Men jeg er (i følge Flo-appen) 12dpo med muligens 3 dager til IKM(varierer litt fra syklus til syklus), testa negativt i dag ettermiddag. Men har lest mange som har fått negativ test med RFSU, men positiv med en annen type. Så er jo lov å håpe
Har du testa? ♥️

Jeg tok en i går men var kun 7 dpo så er nok sikkert for tidlig :) har bestilt babyplan sine men de kommer ikke før over helgen så måtte kjøpe RFSU på apoteket.

Noen dager før ikm, så 12 dpo ca. Testa med rfsu når vi prøvde på nr 2, fikk en falsk strek (og den var klar og grå) men ellers helt greit.

Tok en i dag også, 8 dpo. Så er kanskje bortkastet å bruke de nå så tidlig :) Men vanskelig å la vær å teste :hilarious:

Her ser du forskjell på makesure og rfsu idag på 10 dpo. Så ville helt klart byttet til makesure om jeg var deg og spart rfsu til etter ikm :wacky:

Vedlegg

• IMG_20230812_100225.jpg
    IMG_20230812_100225.jpg
    2,5 MB · Visninger: 347
Back
Topp