Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring med de, men har også samme greia denne syklusen. Jeg skulle i en vanlig syklus hatt el for flere dager siden. Ingen tegn til den heller.Er det noen som har erfaring med disse? Lest mye forskjellig og ble så usikker. Er på CD 15 og hadde forventet positiv test, men skjer ingenting
Vis vedlegget 392235
Du har ikke hatt el tidligere da?Er det noen som har erfaring med disse? Lest mye forskjellig og ble så usikker. Er på CD 15 og hadde forventet positiv test, men skjer ingenting
Vis vedlegget 392235
Dårlig med symptomer også, så enten kommer ikke el denne måneden eller så kommer den senere enn forventet. Ikke lett å bli klok på kroppenIngen erfaring med de, men har også samme greia denne syklusen. Jeg skulle i en vanlig syklus hatt el for flere dager siden. Ingen tegn til den heller.
Har du hatt noen symptomer på el?
Krysser fingrene for detTrodde jeg skulle få på cd13, men ble visst cd 16. så kan være at det kommer?
Nei :/ håper vi begge får den snartDårlig med symptomer også, så enten kommer ikke el denne måneden eller så kommer den senere enn forventet. Ikke lett å bli klok på kroppen![]()
Får håpe det!! Hadde noe utflod på torsdag/fredag som var litt seigt, men var også litt gamle blodrester så var nok ikke el-slim. Nå er det litt seigt, men mye hvitere enn vanlig.Nei :/ håper vi begge får den snarthar bare en el test igjen, så mulig jeg må kjøpe flere i morgen. Tok en til nå som også ser rimelig negativ ut :/
Kanskje den kom tidligere på deg daFår håpe det!! Hadde noe utflod på torsdag/fredag som var litt seigt, men var også litt gamle blodrester så var nok ikke el-slim. Nå er det litt seigt, men mye hvitere enn vanlig.
Kan jo være! Er ikke lenge siden p-pille slutt så er jo mulig at syklusen ikke er stabil enda. Temper ikke enda, syns det virker styrete å måle hver dag til samme tidKanskje den kom tidligere på deg da![]()
tappen min er kjempe høy og det har den vert noen dager, men virker ikke som den skal komme. Så får bare se noen dager til
temper du?

Ja, det er litt styrKan jo være! Er ikke lenge siden p-pille slutt så er jo mulig at syklusen ikke er stabil enda. Temper ikke enda, syns det virker styrete å måle hver dag til samme tid![]()
Ser for meg at jeg kommer til å prøve det hvis dette tar tid, er alt for utålmodigJa, det er litt styrjeg er på min 2 runde med temping
har klokken på 5 hver natt, siden en av ungene ofte våkner og vekker oss før 0630
Jeg anbefaler temping på det sterkeste!!! Og du MÅ ikke tempe nøyaktig samme tidspunkt. Viktigste er at det er på "morgensida" og etter 3-3.5 timer sammenhengende søvn. Du kan bruke en konverter på whenmybaby for å kovertere temperaturen til hva den ville vært på riktig tidspunkt, men om variasjonen er på typ 30-50 minutter så gidder jeg ikke det. Kurven blir ganske riktig uasnett, og ved EL dropper tempen såpass mye at noen desimaler feil ikke har så mye å si.Kan jo være! Er ikke lenge siden p-pille slutt så er jo mulig at syklusen ikke er stabil enda. Temper ikke enda, syns det virker styrete å måle hver dag til samme tid![]()
Så jeg kan i teorien tempe 6.30 i ukedager og rundt 9.00 i helgene? Orker ikke alarm lørdag og søndag for å tempeJeg anbefaler temping på det sterkeste!!! Og du MÅ ikke tempe nøyaktig samme tidspunkt. Viktigste er at det er på "morgensida" og etter 3-3.5 timer sammenhengende søvn. Du kan bruke en konverter på whenmybaby for å kovertere temperaturen til hva den ville vært på riktig tidspunkt, men om variasjonen er på typ 30-50 minutter så gidder jeg ikke det. Kurven blir ganske riktig uasnett, og ved EL dropper tempen såpass mye at noen desimaler feil ikke har så mye å si.
Jeg temper, bruker premom/strimmeltester og fertilitetsmonitor. Da greier jeg å pinpointe "opptakten" til EL ganske nøyaktig- og det er jo i dagene FØR eggløsningen at man lettest blir gravid, så akkurat på timen når den er er jo ikke så viktig... denne syklusen skal jeg ta ultralyd av eggstokkene i tillegg, så håper gyn kan se (masse) egg da, og gi et omtrentlig anslag på når vi bør starte aksjeleggingen.
Pluss veldig greit ift DPO å vite når el var, og det ser man jo på temp-skjemaet.
og hvilke termometer er anbefalt med to desimaler?Vil tro det er ok ja. Du kan velge å plukke bort noen temper i chartet også. Tror babyplan har med to des og lys!Så jeg kan i teorien tempe 6.30 i ukedager og rundt 9.00 i helgene? Orker ikke alarm lørdag og søndag for å tempeog hvilke termometer er anbefalt med to desimaler?
Veldig fornøyd med babyplan sitt termometer!Så jeg kan i teorien tempe 6.30 i ukedager og rundt 9.00 i helgene? Orker ikke alarm lørdag og søndag for å tempeog hvilke termometer er anbefalt med to desimaler?
Vil tro det er ok ja. Du kan velge å plukke bort noen temper i chartet også. Tror babyplan har med to des og lys!
Har bestilt babyplan sin, så lett var det å overtale megVeldig fornøyd med babyplan sitt termometer!
hvilke app er best til å registrere temp i?Jeg bruker fertility friend, mange her inne som bruker den. Og så registrerer jeg strimmeltester i Premom. Pluss bruker clue litt, for det var den første jeg prøvde.Har bestilt babyplan sin, så lett var det å overtale meghvilke app er best til å registrere temp i?
Har du fått el nå?Er det noen som har erfaring med disse? Lest mye forskjellig og ble så usikker. Er på CD 15 og hadde forventet positiv test, men skjer ingenting
Vis vedlegget 392235
Venter fortsatt i spenning! Drømte at jeg hadde positiv el test da, men det hjelper jo ikke så myeHar du fått el nå?
Jeg har også kjøpt det merket nå, gikk tom for de andre. Mine er også like svake som dine
når forventer du el?