Revnet du under fødselen?

Revnet ikke, første gang jeg slapp helt å sy faktisk, tredjegangs [emoji846]
 
Revnet ikke, men måtte få et klipp på slutten da det hastet litt med å få han ut. Han var ute på bare noen få pressrier, så er litt overrasket over at jeg ikke revnet :)
 
Veldig rask fødsel og førstegangs. Fikk en grad 2 rift og noen smårifter. Litt vondt og sitte og gå på do i noen dager, men kjenner ingenting nå [emoji4]
 
Nei, kun en liten rift. Var visst veldig bra til å være førstegangs. Glad for det!
 
Revna litt måtte sy noen sting, kunn grad en. Hadde ingen problemer ang det, kunn litt ekkelt å kjenne på tråden som stakk ut.
 
Jeg revnet (grad 3) og er kjempenervøs for om det har grodd fint. Vil jo så gjerne at alt skal være greit nå i ettertid. Stingene sitter fortsatt i hos meg.
 
Nei, fikk to små sting i huden bare
 
Revnet (grad 2) og måtte klippe [emoji51] Stingene har grodd og det har gått greit i etterkant. Men var sårt og ømt i ukene etterpå.
 
En liten rift og en liten rift i livmorhalsen og noen få sting bare, men etter en fødsel på en time så skal jeg absolutt ikke klage
 
Måtte klippe. Var veldig vondt og svei de første ukene. Nå er det helt fint
 
Måtte ikke sy denne gangen. Ikke en liten rift en gang [emoji5]
Dette var femtemann i rekka, så det er vel grunnen til at jeg slapp unna [emoji4]
 
Ingen rifter denne gangen heller, føler meg heldig! :happy:

Edit: var fødsel nr. 2 :)
 
Revnet grad 1 og ble klipt. Ømt noen dager, men ikke værre enn det.
 
Back
Topp