Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er foreløbig på googlestadie, men er du sikker på at det du forteller om ikke bare gjelder offentlige sykehus? Vi er forberedt på å måtte gjøre det privat.Hei, har ikke erfaring med dette selv, men mannen til en venninne har sterilisert seg for ca eg års tid siden. Han hadde da fått informasjon om at de ikke reverserte det lenger, og at om de skulle ombestemme seg måtte befruktningen skje på kunstig måte... Kan jo hende at de kjører ulike metoder ulike steder, men det var beskjeden han fikk.
Har dere vært i kontakt med noen og hørt om reversering brukes enda i nærheten av dere?
Det kan godt hende at det gjelder offentlig, jeg spurte ikke noe mer.Vi er foreløbig på googlestadie, men er du sikker på at det du forteller om ikke bare gjelder offentlige sykehus? Vi er forberedt på å måtte gjøre det privat.
Lykke til!Så gøy å høre! Han har nå fått time til reversering og vi er forhåpentligvis prøvere fra september
Tusen takk!Lykke til!
Så herlig! Dette blir spennende! Satser på at det er et pluss at det er så kort tid siden steriliseringen. Vi har begge barn fra før, men et felles barn hadde vært så veldig velkommenVi har fått to barn etter reverseringen Og forsøker nå på tredje. Mannen gjorde inngrepet en plass i Haugesund, tror jeg det var.. Nå husker jeg ikke hvor lang tid det tok før han var fruktbar igjen, men det var ikke månedsvis. Vi ble iallefall gravide relativt kort tid etterpå, halvt år. Men det var andre omstendigheter som gjorde at vi ikke ble gravide før, etter vi begynte prøvinga tok det et par uker
Lykke til!!
Tusen takkLykke til
Ja, det er et pluss. Det sa de iallefall til oss. Håper det går veien for dereSå he
Så herlig! Dette blir spennende! Satser på at det er et pluss at det er så kort tid siden steriliseringen. Vi har begge barn fra før, men et felles barn hadde vært så veldig velkommen
Ønsker dere masse lykke tilDa går vi inn i pp1 i slutten av måneden, etter vellykket inngrep og en svært positiv kirurg
Tusen takk!Ønsker dere masse lykke til