Reumatolog privat

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Var henvist til reumatolog av fastlege grunnet leddsmerter etter svangerskap. henvisninga ble avvist da blodprøver var negative.

Tenker å bestille time hos privat reumatolog ved Volvat da vi skal til Oslo på vinterferie.
Noen som har vært? Får man gjort noe på den timen man har der? vanskelig å følges opp der da vi bor i nord norge.

Men er helt fortvila.. så vondt i kroppen og totalt avhengig av hjelp, klarer ikke jobbe eller fungere hjemme.
 
Jeg fikk ikke hjelp i det offentlige. De tok ikke blodprøver av meg en gang. Og jeg måtte kjøre en hel dag for timen min en annen del av landet. For så å bli møtt av ei sur dame som verken så på meg eller gjorde noe, annet enn å vinke meg ut igjen etter 5 minutter.

Så jeg bestilte selv privat revmatalog jeg da. For noe feila meg, det var jeg sikker på.
Ikke hvor du er da, bor på vestlandet jeg. Fant en dyktig en her i nærområdet.

Han var utrolig nøye. Blodprøver tok jeg før timen min så de var alle klare før jeg kom til han. Fikk skjemaer i posten av han. Vi gikk gjennom alle de, vi gikk gjennom hele sykehistorien min, trykkpunkter på kroppen og full pakke. Tror jeg var hos han i nærmere 2 timer. Følte meg veldig ivaretatt og det var virkelig verdt pengene. Kosta jo sitt å gå privat så.

Jeg har fibromyalgi da viste det seg. Pluss på grensen til sjøgrens syndrom, så den må jeg innimellom ta prøver for å se at det ikke utvikler seg mer den da.

Godt å få en diagnose uansett og vite at det var virkelig noe der. Jeg gikk i år til han da og betalte i dyre dommer, og prøvde ut mye forskjellig medisin også. Uheldigvis lite av medisin som har fungert.

Lykke til !
 
Her måtte fastlegen henvise 3 ganger før det gikk gjennom. Fastlegen må ta flere prøver av deg mest sannsynlig. Min fastlege hadde henvist til dette sykehuset flere ganger men enda glemte noen prøver. Var der i høst og startet alt dette i 2017.
 
Back
Topp