Reumatiske smerter anyone?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Jeg har vært ganske så fin helt siden i høst... siden temperaturen stabiliserte seg og jeg egentlig har vært minst mulig ute.
Men i kveld.. brått sånn i sekstiden ble jeg stivvond i hofteleddet. Og det er litt ømt og det pulserer nedover i beinet... inni beinet kjennes det ut som. Er det typisk reumatiske smerter?

I tillegg har jeg ofte stånn stikkvis smerter både her og der.. i foten og beinet o.l. Spretter opp og AU... også går det over igjen. Er dette typisk og? Jeg har aldri nevnt det for legen for har ikke tenkt at det har hatt noe med sykdommene mine å gjøre.

Noen som har litt erfaring?

Veit ikke om det er typiske revma greier, men min mor er plaget med noe lignende. Og hun har RA[:)]

ved værforandringer så blir jeg være i nakken
enkelte med revmatiske plager eller personer som lider av kroniske smerter blir værsjuke som de kaller det så fint[:'(]

jeg har smerter i hofta på venstre side, hatt det kjempe kjempe lenge.
Har og mye smerter i korsrygg, bekken, nakke, skuldre, armer,,, ja sliter en del med det

Tar smertestillende for å sove,
Skal tilbake til legen den 17 for endelig snakke om smertene.

Har RA, men ikke stikkvis smerter akkurat. Det er ømt, vondt og stivt...
Jaffall nå når været er så ustabilt[:'(]

hva er RA?

ORIGINAL: TonjeJenta

hva er RA?

Leddgikt.
Jeg har JA jeg da, Juvenil Artritt

aha .. jeg har psoriasis og sjøgrens.... og det kan sette seg som plager i leddene, men de fant heldigvis ikke leddgikt pr april-10 iallefall. Takk og lov.

Back
Topp