Retusjering av bilder...

*Christy*

Elsker forumet
Trenger litt hjelp!
Har tatt bilder til julekort idag, men trenger å retusjere bakgrunnen litt.
Noen som vet om noen program man kan laste ned gratis fra nett eller noe?
Hjelp hjelp hjelp!!!

kan dytte for deg jeg[;)]

Hehe.. takk skal du ha snuppa.. Selv om det ikke ser ut til at det er noen som kan hjelpe [8|]

Skal bestille på nettet nå i kveld tenkte jeg, men skulle bare fjernet litt spritflasker og slikt fra bakgrunnen [:D]

jeg trodde du hadde slutta å drikke jeg????????? [&o][8|]

[8D][8D][:D][:D][:D]

Nei, men du trenger sikkert photoshop eller noe for å få tusjet det vekk, og det er laaaangt fra gratis.. Jeg får ikke til å tusje vekk bakgrunner og sånn i hverken picasa eller photoscape i hvert fall.. (eller har noen noen lure triks? Spindel?)

Hehe... Spritflasken har stått der uåpnet i langt over et år nå.. Tøysejenta [8D]

Photoshop koster altså.. Hm... Men jeg vet om en side som man kan laste ned ting gratis, så jeg skal jaggu meg ta en tur innom der og se om jeg finner det [:D]

Det var veldig lurt taswe... [:D]

Er det noen som har photoshop eller liknende som har lyst til å fargelegge en bakgrunn svart i kveld? [:D]

Du er altfor grei!!!!
Sender deg pm nå jeg [:D]

Hihi... Tøysejenten [:D]

ORIGINAL: !Skrammel!

Jeg har ikke peiling! men har som prinsipp å svare på alle trådene dine! [;)][;)] selv der jeg er heeeelt grønn! [;)][8D]

Var ikke du sånn ca fra 3 mil nordøst for der jeg er fra? Kanskje vi hedmarkinger skal rotte oss sammen?? Sånn siden vi er tøysejenter begge to også.. [8D][:D]

*lerrått*

ORIGINAL: Pijah

Jeg har ikke peiling! men har som prinsipp å svare på alle trådene dine! [;)][;)] selv der jeg er heeeelt grønn! [;)][8D]

Var ikke du sånn ca fra 3 mil nordøst for der jeg er fra? Kanskje vi hedmarkinger skal rotte oss sammen?? Sånn siden vi er tøysejenter begge to også.. [8D][:D]

*lerrått*

ja je syns det vettu! for øss såm kjem fra rett sie tå fjelle! [8D][;)][:D]

Har ei venninne i E, skal besøke henne i jula.. Kanskje vi skal gjøre Christy og Sisken sjaluuuuu og ta en date? [8D]

*lerrått*

Har ei venninne i E, skal besøke henne i jula.. Kanskje vi skal gjøre Christy og Sisken sjaluuuuu og ta en date? [8D]

mohahahaha! det gjør vi! [;)] [;)][:D]

Da piiiiper jeg høyt her inne før vi reiser over, så avtaler vi!! hhahahahahah!! [:D][:D][:D]

*lerrått*

mohahahaha! det gjør vi! [;)] [;)][:D]

Da piiiiper jeg høyt her inne før vi reiser over, så avtaler vi!! hhahahahahah!! [:D][:D][:D]

Bare vær sånn dere [:-] dumminger [:'(][:-][>:][:'(][:-][;)][:D]

Back
Topp