Retur Ellos

mammatileijente

Forumet er livet
VIP

Jeg fikk en puff nå på lørdag.. monterte pena på den.. men var helt feil farge.. og den var ikke rett.. den sto bare å vippet.. har vatret gulvet, så vet at gulvet er rett.. så puffbena må være skjeve..

Jeg får returnert den puffen? Selv om bena er montert på? Hadde returnert den pga at fargen er feil også.. men da hadde jeg vel sikkert ikke kunne returnert den? På det grunnlaget.. altså fargefeil?..da tenker jeg pga at bena er montert på.. de er skrudd fast med skruer..

Men nå har jeg jo en annen grunn også.. og det er pga bena..

Men tror dere at jeg hadde fått returnert den pga fargefeil? Ikke noe galt med fargen sånn sett.. bare at den fargen ble feil hos meg.. og at jeg har montert på bena.. skrudd de fast.. med skruer som fulgte med..

Du kan jo bare ringe dem å høre.. tror ikke di er så vanskelige

Ja helt klart ;o) Ellos er supre på returer og er det i tillegg noe galt er det ikke noe som helst problem å sende i retur :)

og ja du kan bytte uansett om du ikke liker varen du har bestilt..Har selv jobbet for Ellos og du kan bytte alt innen 14 dager, bena kan du også bare skru av igjen da..

Ja.. får vel gjøre det.. men nå er det uansett uaktuelt.. da den vipper noe i granskauen;)

Rebecca85 skrev:
Ja helt klart ;o) Ellos er supre på returer og er det i tillegg noe galt er det ikke noe som helst problem å sende i retur :)

Får krysse fingrene;) Har aldri levert noe tilbake til Ellos.. bortsett fra uåpnede ting.. og da går det jo greit;)

Fridasinmamma skrev:
Rebecca85 skrev:

Får krysse fingrene;) Har aldri levert noe tilbake til Ellos.. bortsett fra uåpnede ting.. og da går det jo greit;)

Har returnert klær jeg har prøvd, div pynteting jeg ikke syns var fint allikevel osv, det er 0 problem å bytte der..der kan du bytte undertøy og badetøy til og med så den puffen er det garantert ikke noe problem å bytte ;o)

De er ihvertfall ikke vanskelige med retur på klær....de tar imot uansett grunn.

Er det ikke en utvidet angrerett når man handler på nett? Mener å ha lest det et sted..

Send den tilbake!

jeg har levert tilbake noen trehyller som jeg ikke likte, gardiner etc etc aldri vært nooooe problem :)

Problemet her er jo at jeg har skrudd i de.. men samtidig.. så hadde jeg jo ikke funnet ut at den var skjev om jeg ikke hadde gjort det heller..

Får håpe de er geme;)

Rebecca85 skrev:
Fridasinmamma skrev:
Rebecca85 skrev:

Har returnert klær jeg har prøvd, div pynteting jeg ikke syns var fint allikevel osv, det er 0 problem å bytte der..der kan du bytte undertøy og badetøy til og med så den puffen er det garantert ikke noe problem å bytte ;o)

Note to self, ikke kjøp undertøy på ellos :P

Back
Topp