Rettsaken

~Blikk~

Elsker forumet
Kommer dere til å følg med på rettsaken mot ABB? 

har vel ikke noe valg, er vel noe som kommer til å gå på tv i lang tid.. Men noe av d vil jeg jo følge me av egen intresse, mn kommer ikke til å prege mer enn nødvendig av min tid.

Anik skrev:
Ja følger med nå...Kommer ikke til å følge med på alt....
Men nå ligger jeg jo her hjemme, så da er interresant å få meg seg noe av det....

Samme her. Saken er fascinerende på mange måter, hva får noen til å handle på den måten...? Blir mange spm man neppe kan få veldig gode svar på, rent psykisk. Syke, syke mann!

Anik skrev:

Frøken Muffin skrev:

Anik skrev:
Ja følger med nå...Kommer ikke til å følge med på alt....
Men nå ligger jeg jo her hjemme, så da er interresant å få meg seg noe av det....

Samme her. Saken er fascinerende på mange måter, hva får noen til å handle på den måten...? Blir mange spm man neppe kan få veldig gode svar på, rent psykisk. Syke, syke mann!

Ja den er jo det, veldig veldig spesielle sak.Nei man får nok aldri noen svar og umulig for oss å forstå hvordan man kan bli så syk og få ett så vrang syn på verden rundt seg.

Han er virkelig syk, viser ikke en følese når offerene  blir lest opp med skader, men begynner å gråte av sin egen proganda film?!!??

Den grininga satte meg ut kjenner jeg... Mista alle ord jeg. 
Han er en skrudd tulling. Skummelt at det garantert er flere der ute som lever med et like skrudd syn på verden. 
Jeg skjønner ikke hvordan de skal kunne straffe han så han får den straffen han fortjener.

Jeg kommer ikke til å følge med. Er rett og slett ikke sterk nok psykisk. Etter jeg ble mamma går slike grusomheter sånn innpå meg at jeg velger rett og slett å unngå det. Så mye som mulig ihvertfall.

går ikke å la være å følge med, føler jeg. Men det er helt forferdelig å se den onde mannen sitte der og være iskald.

Nei, ønsker han bare kunne brenne en hvis plass!!!!! Har bedre ting å bruke tiden min på. Og vet flere av de som sitter igjen ikke ønsker han skal få mer oppmerksomhet.

Jeg følger nok bare med på nyhetsoppdateringene. Føler det rekker for min del... Det er så grusomt at jeg blir bare i skikkelig dårlig humør av det. Stakkars stakkars mennesker som er involvert i dette jævelskapet...!! <3

ser litt innimellom men ikke noe jeg kommer til å følge med på nei.. grusomme greier alstå!..

NEI!

Back
Topp