Rettsaken

Snickers_81

Glad i forumet
I dag startet jo rettsaken mot Anders Behring Breivik, skal dere følge med? 
Jeg er litt usikker på hva jeg vil, er redd for at jeg skal bli helt opphengt i rettsaken. Dagene etter 22 juli satt jeg klisteret forann tv`en og fikk med meg ALT som skjedde, og sambo ble nesten bekymret for meg.

Jeg følger ikke med. Føler at det har stått så mye om det i avisene og vært på nyhetene så ofte nå at jg ikke føler behov. Kommer sikkert til å få med meg sammendragene om ettermiddagen, da. Nå er jeg midt i første sesong av serien V som jeg kjøpte på dvd.

Ååå den har jeg hørt skal være bra! Er den?

Tja, den er helt grei, i allefall. Akkurat nå er det bra nok. :) sesong en kostet bare 99 kr på platekompaniet, og det er mange timers underholdning for en billig penge!

Nei, det skal jeg ikke.

Jeg skrudde på i morges, og ser på sammendraget nå. 
Jeg må ærlig innrømme at jeg synes han er pinlig tv. Han er latterlig på alle måter og det er godt den er i gang for de pårørte, men som tv underholdning mens jeg venter på at min sønn skal bli klar til å komme ut, nei den oppmerksomheten unner jeg han ikke.
så her bretter vi sokker! :P

Nei jeg har stort sett ungått all oppmerksomhet rundt han, og blir kvalm av dekningen media gir ham.... Overskriftene holder som oppdatering for meg....

Er så mye annet jeg heller vil fylle dagene mine med enn Behring Breivik.....

absolutt ikke.. han får ikke min oppmerksomhet.. jeg stoler på at det norske rettsystemet gjør deres jobb for å holde han vekke fra gaten på en eller annen måte.

Jeg er kjempe interessert i lov o.l men orker ikke se eller høre særlig om denne. Han vil jo bare ha oppmerksomhet, han får ikke engang fortelle meg at det han gjorde var riktig av en forskrudd grunn..

Ja er veldig enig med dere, og jeg liker ikke oppmerksomheten han får, syns han er en ufyselig og ekkel person.
Har hatt på nyhetskanalen i bakgrunn i dag, men har gjort andre ting også, men får med meg de fleste av oppsummeringene.
Litt av grunnen til at jeg sikkert er litt mer enn gjennomsnittet interessert i denne saken er vel fordi jeg kjente noen av de som var på Utøya denne dagen, og tok dette veldig tungt selvom det aldri direkte berørte meg personlig.

Back
Topp