Rettsaken til ABB

Pallar

Elsker forumet
Dette med at han saksøker staten, er ikke det hans hån mot det norske velferds og -rettsystemet? Var ikke det en av grunnene til at han gjorde den grusomme handlingen?

Jeg tror at målet til ABB er å få reaksjoner fra det norske folk for å vise hvor absurd det norske rettssystemet kan være.
Jeg tror han forstår i aller høyeste grad hva han har gjort og hva han fortjener eller ikke fortjener sett fra samfunnsperspektiv. Dette til tross for at han er blottet for empati. Saksøkingen handler om noe annet.

Eller er jeg på jordet?

Jeg syns det er trist! Det finnes folk som har stjålet mat for å kunne mate ungene sine i USA som har det langt verre enn han i fengsel. Jeg blir kvalm av at han våger å klage på soningsforholdene etter han har tatt så mange liv og skadet mange mennesker. Helt utrolig at han fortsatt håner det norske folk.

Denne mannen ønsker helt tydelig oppmerksomhet rundt seg selv og meningene sine. Noe han får, feks her inne med denne tråden ;)

Tror ikke han skjønner hva han har gjort. Han er syk. Jeg tror han mangler mange evner som gjør at han bla reagerer sterkt på ting som gjøres mot han, fordi han ser ikke noe logikk i det fordi i hans hjerne er alt forvridd.

Back
Topp