Rettigheter innen hudpleie

Bkno8220782

Andre møte med forumet
Har nettopp brukt 4000kr på en behandling som ikke har fungert. Vil derfor vite hva mine rettigheter er.

Da jeg oppsøkte hudpleiesalongen, fortalte jeg dem om et noen arr jeg hadde i ansiktet. Jeg ble fortalt at jeg trengte bare to behandlinger, og at en av dem var muligens nok.
Etter første behandling fortalte jeg hudpleieren at jeg ikke kunne se noe forskjell. Jeg fikk da beskjed om at jeg da trengte en ny runde med annen behandling. I tillegg ble jeg anbefalt å kjøpe en krem, for jeg skulle se resultater så lenge jeg gjorde som dem sa.
En måned senere igjen, og 4000kr blakkere, ser jeg enda ikke noe forskjell. Når jeg da tar kontakt med hudpleieren, kommer hun opp med en helt ny forklaring på at det kan ta opp til et år eller to for huden å fornye seg.
Jeg sa da til henne at hun hadde lovet meg resultater, og at jeg ikke ville ha betalt så mye penger om jeg hadde visst dette. Hun skulle da snakke med sjefen om jeg kunne få rabatt på en sterkere behandling. Jeg får en uke senere melding på at dette ikke lar seg gjøre, men at dem fortsatt håper jeg vil være deres kunde.

Jeg har ikke en veldig godt betalt jobb, og 4000kr er derfor veldig mye penger å betale uten å få noe resultat. Har dem lov til å love resultater en ikke kan få? Hva slags rettigheter har man egentlig på slikt?

Back
Topp