rettetang?

gira

Forumet er livet
(ja jeg har laget tråd før, men vil gjerne ha flere tips)[:D]

Trenger en ok rettetang som også man kan lage krøller med?

Vet at GHD sin er bra, men gidder ikke legge så mye penger i den...........forslag?

Dytter for deg.

Jeg og trenger tips. Har kjøpt to "kombitanger" på elkjøp nå etter jul. Begge var noe drit, både til retting og krølling.

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

kjøpte en på Clas Ohlson til 599 eller 699,-.. den er helt super[:D]

Merke?

hmmm......nå har ikke jeg Clas Olsson her,
og skulle helst kjøpt den i morgen[8|]

Jeg har en rettetang fra Ga.Ma (Kjøpt hos frisør)

Den er skikkelig bra! Kjempefornøyd!

okei, takk[:D]Har du link Lillaen?

flere?

jeg syns remington sin er god. Får blant annet kjøpt hos vita

ORIGINAL: trudepude

Jeg ser at du skriver at du ikke vil legge penger i en GHD..

Men den er absolutt verdt det!

men jeg kommer ikke til å bruke den så ofte, bare sånn av og til..........synes det er så mye penger å legge i noe som ikke er sikkert jeg kommer til å bruke så mye[&:]

har sikkert hatt hundre (overdriver veldig nå) slettetenger.. har aldri vært noe særlig fornøyd, bortsett fra en de solgte på en lokal frisørsalong her... husker ikke hva slettetanga het..

men jeg sverger til GHD !! er absolutt verdt hver krone, og hadde betalt 3000 for den om det hadde vært så [:)] den sparer så mye tid og skader ikke håret så mye som andre slettetenger :)

ORIGINAL: nyskjerrigper

har sikkert hatt hundre (overdriver veldig nå) slettetenger.. har aldri vært noe særlig fornøyd, bortsett fra en de solgte på en lokal frisørsalong her... husker ikke hva slettetanga het..

men jeg sverger til GHD !! er absolutt verdt hver krone, og hadde betalt 3000 for den om det hadde vært så [:)] den sparer så mye tid og skader ikke håret så mye som andre slettetenger :)
hmmmm.......dytter litt

Anbefaler Chi, om du ikke vil investere i en GHD.. Uansett, gå til din frisør og se hva de har der og hva de anbefaler og hvorfor..

Man skal og bør ikke bruke rettetenger fra f.eks Elkjøp, Jernia, Clas Ohlsson o.l fordi de ikke blir så varme som de burde og da blir håret stekt i flere omganger noe som ødelegger håret.

Jeg har TONI&GUY sin fra expert. Kostet 500,-. Syns vartfall den er kjempebra! Og jeg bruker den masse!!!
Du kan stille inn svak og sterk varme ettersom hvor varmt dhåret ditt trenger.

Jeg har en fra Ga-Ma. Har hatt den i mange år, og er veldig fornøyd med den. Fås kjøpt til frisør. er usikker på prisen da. 

Back
Topp