Rettetang

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
Hvilken rettetang vil dere anbefale?

Min trofaste rettetang gjennom maaaaaange år døde i går kveld..[&:]
Trenger nå desperat en ny. Den forrige jeg hadde kjøpte jeg på en frisørsalong. Har ikke råd til en så dyr..

Hadde eg skulle kjøpt ei ny rettetang i dag, hadde eg glatt valgt ei GHD stekketang. Den slite ikkje så mykje på håret, også har den ei bevegelig plate som gjere at du kan lage krølla med den også! kjempe fint[:)] pris: ca.2000-, kjpes på salong

Ellers så hadde eg valgt ei strekketang som er hos frisøren, den kosta 899-, og har samme greisa som GHD'en. men komme ikkje på ka den heite[:-][8D]

Eg har dinna, kjempefornødde med den, kjøpte mi på frisørsalong for tja 4 kansje 5 år sio. An funke lika godt i dag så når an va nye!! Å an blir brukt jevnligt, fleire gonga i veko [;)]

http://blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=3310&mfid=188&mgid=318&mfpgid=318

ORIGINAL: miffyjenta

Hadde eg skulle kjøpt ei ny rettetang i dag, hadde eg glatt valgt ei GHD stekketang. Den slite ikkje så mykje på håret, også har den ei bevegelig plate som gjere at du kan lage krølla med den også! kjempe fint[:)] pris: ca.2000-, kjpes på salong

Ellers så hadde eg valgt ei strekketang som er hos frisøren, den kosta 899-, og har samme greisa som GHD'en. men komme ikkje på ka den heite[:-][8D]

Jeg vil og anbefale ghd[:)]
Jeg har den og det er den beste ever!! Har vært gjennom mange,men INGEN
slår denne. Den er kanskje litt dyrere enn mange andre,men 2000 kr er egentlig ikke sååå
mye.

Annbefaler GHD jeg og. Ser frem til den dagen min gamle rettetang tar kvelden så jeg kan invistere i en GHD [:D]. Prøvde en venninne sin.. og den vare jo bare tusen ganger bedre enn den jeg selv har.

CHI (tror det er den rekkefølgen) ca 1300 på salong

Back
Topp