rettetang

spispilladisjøl

Gift med forumet
Er avhengig og bruker rettetang hver morgen nesten! Ihvertfall hver gang håret er vasket.
I går når sluttet tanga mi plutselig å funke så i dag har jeg en skikkelig bad hairday! :)

.. Anfebal meg en rettetang - vårsåsnill ?

GHD!!![:)][:)]

Hvis ikke er en de i allefall har på Elkjøp bra, Bjørn Axèn sin, tror det er babyliss som produserer den![:)]

GHD!!![:D]

Den er dyr, men verdt hver eneste krone, tar ike mange sekundene fr den blir varm og den retter håret perfekt[:)]
Jobber som frisør før, og brukte KUN den..[:)]

GHD!!!!!!!!!!!!! har brukt den i 5 år. verdt hver krone!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

GHD [:)]

Er også superavhengig og bruker rettetang hver dag. Håret har ikke tatt noe skade av den tanga, men en billig "dritt" jeg brukte tidligere svei det nesten rett av.

Så, GHD

Signerer alle andre her!

GHD er fantastisk!

Fikk nettopp tips av ei venninne om at de var billigere å kjøpe på nett. Tror hun mente denne adressen: http://www.ghdhair.com/ , men har ikke vært inne og sjekket prisen. Mente hun sa at hun kun betalte 400 for sin. Ellers kjøpe jeg min gjennom www.blivakker.no til rundt 1600-1700 kroner, tror de er litt billigere der enn hos frisører.

ghd! kjøpte min for et par-tre uker siden.. nå overlever jeg antageligvis ikke uten[8D] svindyr, men GOOD!

Back
Topp