Rettebørste

ImageUploadedByBV Forum1460066277.596180.jpg

Jag kan veeeerkligen rekommendera denna ! Har haft den i 4 år og den virker helt perfekt enda, den värms opp på 10 sekunder og för den som har veldigt tykt hår er den veldigt effektiv, du drar bara en gang me den så blir det helt platt! Blir ferdig med hela Mitt tjocka o långa hår på 5 minuter! För 4 år sedan betalade jag 799kr , ser nå att den koster 549kr , og er veldigt fint pris på en sån bra rettetang :) mvh en veldigt förnöjd dame :D
 
Siden du skriver rettebørste og ikke rettetang så har jeg just kjøpt rettebørste på blivakker.no. Husker ikke hva den heter, men de har kun den der. Å så har den typisk vært annonsert mye på facebook og slikt de siste månedene. Men jeg er ikke særlig fornøyd med den. Den retter håret veldig dårlig. Jeg har i tillegg veldig tynt hår og litt krøller i det. Trodde den ville gjøre en super jobb med å rette ut håret mitt, men det gjør den ikke.
 
Vis vedlegget 170599

Jag kan veeeerkligen rekommendera denna ! Har haft den i 4 år og den virker helt perfekt enda, den värms opp på 10 sekunder og för den som har veldigt tykt hår er den veldigt effektiv, du drar bara en gang me den så blir det helt platt! Blir ferdig med hela Mitt tjocka o långa hår på 5 minuter! För 4 år sedan betalade jag 799kr , ser nå att den koster 549kr , og er veldigt fint pris på en sån bra rettetang :) mvh en veldigt förnöjd dame :D
Kan den brukes på fuktig hår?
Jeg har en rettetang som fungertr men den er 9 år, så skulle hatt noe som varmes opp fort, kan brukes på fuktig hår ;)
 
Nope gick in og leste men det stod inget, men jg selv har använt dennpå fuktig hår utan problem :) den er veldigt bra :)
 
Har ikke helt troen på de børstene, men skulle gjerne blitt positivt overasket :p
Keep me posted.. Dere som prøver dem :)
 
Back
Topp