rett under 2000 innlegg igjen!

Det er et "ekstra" forum her inne som kun et par utvalgte får tilgang til... ;-)

Stemmer for at turteldue skal få bli ansvarlig for forumet om hun vil det selv:)

Skjønner! Hva skal til for å bli med der da? Et visst antall innlegg eller noe slikt? :)
de generelle reglene for hvert enkelt medlem:
Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

de generelle reglene for hvert enkelt medlem:
Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Takk for svar! Da har jeg en liten vei å gå før jeg evt kan det selv. :(

Takk for tips! Er vel heller at man må ha vært medlem i en måned som er problemet. :woot: Men det kommer vel.
Den mnd går plutselig fort ;-) bare Finn dager du teller ned til. Feks ferien. Eller noe i dem dur... Jeg teller ned til flere datoer. Bla tul, legetime, siste dag på jobb. To datoer i ferien, og første dag i ny jobb... ;-) uke 12 kommer en gang innimellom dette ;-)

selv om man er anonym bak nickene våre, så kan det likevel være at venner finner ut hvem du er her på facebook, og du har gjerne noe du vil dele med gruppen her som du ikke ønsker at venner eller finne ut av... med det skjulte forumet så vil du kunne spørre de spørsmålene som du ikke ønsker at "hele verden" skal ha tilgang til. ;-)

Back
Topp