Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha aner ikke om jeg har energi til det...Stemmer for at turteldue skal få bli ansvarlig for forumet om hun vil det selv
Det er et "ekstra" forum her inne som kun et par utvalgte får tilgang til... ;-)
de generelle reglene for hvert enkelt medlem:Skjønner! Hva skal til for å bli med der da? Et visst antall innlegg eller noe slikt?
Skjønner det håper noen som er litt aktive her har lyst til å være ansvarlig dahaha aner ikke om jeg har energi til det...
de generelle reglene for hvert enkelt medlem:
Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
Det går raskere enn du tror ;-) oppretter du dagbok så går set ennå raskere ;-)Takk for svar! Da har jeg en liten vei å gå før jeg evt kan det selv.
Det går raskere enn du tror ;-) oppretter du dagbok så går set ennå raskere ;-)
Den mnd går plutselig fort ;-) bare Finn dager du teller ned til. Feks ferien. Eller noe i dem dur... Jeg teller ned til flere datoer. Bla tul, legetime, siste dag på jobb. To datoer i ferien, og første dag i ny jobb... ;-) uke 12 kommer en gang innimellom dette ;-)Takk for tips! Er vel heller at man må ha vært medlem i en måned som er problemet. Men det kommer vel.
Enig.Hvorfor ha skjult forum? Man kan jo være anonym hvis man vil likevel.