Hei alle sammen. Jeg har funnet noe som får meg til å bli litt beskymret. Dette med barnehageplass. Mange av dere har jo termin i starten av aug, men oss i slutten (jeg ligger et sted mellom25-29aug, jeg er mulig et par dager senere enn legetermin). Om man går på overtid til sep mister man jo retten på barnehageplass! Noen med erfaring rundt dette i agder? Er det vanskelig å få plass om man skulle gå over? Det er jo tidlig å tenke på, men viktig med tanke på ferie pg perm som planleggs nå. Jeg VIL føde i august!
Dette er hva jeg fant om denne loven:
Rett til barnehageplass trådte i kraft 1.1.2009. Retten til barnehageplass gjelder for barn som fyller ett år senest innen utgangen av august det året det søkes om barnehageplass. Retten skal oppfylles fra august måned det året det søkes om plass. Barn født fra og med september vil ha rett til plass fra august påfølgende år.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Dette er hva jeg fant om denne loven:
Rett til barnehageplass trådte i kraft 1.1.2009. Retten til barnehageplass gjelder for barn som fyller ett år senest innen utgangen av august det året det søkes om barnehageplass. Retten skal oppfylles fra august måned det året det søkes om plass. Barn født fra og med september vil ha rett til plass fra august påfølgende år.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum