Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *marieb*
ORIGINAL: Helene...
Okej... Tenkte kanskje man kunne få det av arb.giver jeg siden det er jobben sin skyld... [;)]
Men men, kan jo sjekke reiseforsikringa, men det blir vel så høy egenandel... [&o]
Er jo verdt¨å sjekke med arbeidsgiver før du gjør noe annet
ORIGINAL: Minimeg
Man får dekka de nødvendige ting som klær, briller, klokke etc.
Smykker og slikt er ikke nødvendig, så det er ikke dekka.
Men tror det er satt av en viss sum jeg, så du får ikke hele summen til briller f.eks. Tror de har satser.
Iallefall er det regelen i TRondheim Kommune
Men tror det er satt av en viss sum jeg, så du får ikke hele summen til briller f.eks. Tror de har satser.
Okej. Ja, arbeidsklær og sånn får han jo, men gjelder det for private ting som blir borte/ødelagt pga jobben og da..? [;)]
Forsto vist ikke helt... [8D]
Jeg mener man får dekka de tinga som blir ødelagt.
På min jobb har jeg private klær, som kan bli ødelagt. Blir de det, så får man dekka de opp til en viss sum.
Om man mister noe, og de kommer bort er jeg heller tvilende til at man får de dekka. Man kan jo ikke vite eller bevise at de har kommet bort på arb.plassen.
Okej. Ja, arbeidsklær og sånn får han jo, men gjelder det for private ting som blir borte/ødelagt pga jobben og da..? [;)]
Forsto vist ikke helt... [8D]
Jeg mener man får dekka de tinga som blir ødelagt.
På min jobb har jeg private klær, som kan bli ødelagt. Blir de det, så får man dekka de opp til en viss sum.
Om man mister noe, og de kommer bort er jeg heller tvilende til at man får de dekka. Man kan jo ikke vite eller bevise at de har kommet bort på arb.plassen.
Hm... Ja, du sier noe der... Men ikke lett og finne igjen en linse som faller 30-40 meter ned utendørs... Og det skjedde pga vind der oppe.
Så er jo helt klart pga jobben den er borte... Men men. Takk skal du ha hvertfall, får bare få sambo til å snakke med dem... [:)]
Uff ja, den er ikke grei å finne igjen nei. Nå kommer det sikkert an på hva slags jobb man har. Mine eiendeler kan bli ødelagt av de jeg jobber med, så da er iallefall den regelen gjeldende. Men iallefall verdt et forsøk.
Lykke til!
ORIGINAL: Astra
Jeg jobber i hjemmetjenesten og fikk ødelagt brillene mine, og da
dekket arbeidsgiveren min dem.