søteste skrev:
~Mummimamma~ skrev:
Jeg ringte jordmoren min jeg nå. Og hun ble litt satt ut at jeg ikke hadde blitt sjekket. Fikk hastetime hos ho nå i dag. Så da blir jeg iallefall sjekket:) Kanskje jeg kan slappe av litt da.søteste skrev:
Så fint at du har en god jordmor du går fast til da iallefall!!
Hun hørtes ut som ei skikkelig sur kjerring. Jeg hadde lett sagt ifra hvis jeg kom og skulle føde og det var henne som tok meg i mot
Håper alt er bra med deg da =)
Kunne ønske jeg hadde den egenskapen. Jeg tørr ikke å dra i snora på sykehuset engang jeg. Og er sikkert derfor veldig dårlig til å forklare hva jeg kjenner og hva som er galt. Jeg må være veldig trygg på den personen først. Og sure kjerringer som gjør at jeg føler meg som en belastning gjør det nok ikke bedre. Når det gjelder min sønn og alle andre sier jeg i fra uten noe stress. Jeg tenker litt at det er kanskje ikke så nøye. Hadde håpet jeg ble bedre med årene, men ser ikke slik ut. Det går nok helt fint, men greit å finne ut hvorfor jeg har slike smerter i tillegg! Takk for at jeg får tømt det ut her inne:) Godt å få ut sinne:p Hihi
Vettu, jeg er ikke en som egentlig sier i fra om slike ting jeg heller..
Men på sykehuset med førstemann fikk jeg en student og hun gjorde så mye feil og det gjorde så jævlig vondt når hun gjorde ting kontra når de andre gjorde det.
Problemet var at hun egentlig var jordmor på filippinene og trengte bare 50 fødsler her for å kalle seg jordmor så hun fikk nok litt ekstra fritt spillrom.
Til slutt sa jeg (eller mannen da :P ) ifra om at vi ikke ville ha henne på rommet mer..
Ikke akkurat samme situasjon, men hadde aldri trodd jeg kom til å si ifra heller.
Er du utilpass, så sier du (eller mannen selvsagt) ifra!!