S
søteste
Guest
Jeg fikk beskjed av legen å ta kontakt med føden i dag, pga sterke smerter og mindre liv. Hadde en tråd om dette i går. Ble satt til registrering og den viser vonde sammentrekninger som vanlig, ikke regligmessig. Og at barnet har en fin jevn hjertelyd. Jordmor sier til meg at legen må sjekke meg pga smertene mine, vi får beskjed om å vente. Så kommer det plutselig en jordmor å sier du skal hjem. Jeg spurte om ikke legen skulle sjekke meg pga mine smerter. Nei du kom pga lite liv, barnet har det bra og det er det vi bryr oss om da. Jeg svarer jo med at jeg kom pga mine smerter også. Nei de bryr vi oss ikke om, barnet har det bra! Flott det, da er jeg på vei hjem uten sjekk på hvorfor jeg har fryktelig sterke mensen smerter og forferdelig smerter i underlivet. For å si det slik jeg sitter å lurer på om jeg heller skal føde hjemme enn å møte slike forferdelige sure kjerringer som jeg har møtt på denne avdelingen. Godt babyen min har det bra da iallefall, det er jeg glad for! Går i allefall å slenge på ett lite smil!!!
, ellers var det bare blide søte damer der
er min erfaring. Du må si i fra, eller få samboern din til å si i fra for deg. Lykke til i hvertfall