Rett og slett forjæ....

MissFine

Forelsket i forumet
Trodde aldri jeg skulle være så heldig å få baby. Det var lissom så fjernt at vi skulle bli foreldre. Har mistet tvillinger i SA i uke 5-6 for 2,5 år siden. Men lørdag for ei uke siden bikket vi 12 uker! Fantastisk følelese! Kanskje det var sant alikevel! :D
Søndagskveld fikk jeg noen helt vanvittige smerter, men uten blødning, så var ikke så bekymret for baby. Ringte 113 og ble hentet med ambulanse i skogen i hytta. Vi var på ferie med barna til samboer. Lå på akutten over ett døgn uten særlig sm.stillende da jeg var gravid. De trodde det var blindtarm eller gallestein, men fant ingenting på UL. Men fikk se lille spire sprelle i magen og turne rundt! var fantastisk! På tirsdag skulle jeg egentlig bare vente på svar på blodprøver og reise hejm, da de ikke hadde funnet noe. Halv 11 ble jeg sendt på ny UL. Hb (blodverdien)hadde sunket kraftig fra kvelden før. Kl 12 lå jeg i narkose, hadde blødd nesten 1 liter blod i buken, mistet 1,5 liter blod under opr. Baby lå i overgangen mellom livmor og eggleder. Høyre eggleder ble fjernet.Baby ble tatt bort. Ble flydd i helikopter til ullevoll for observasjon i tilfelle ny blødning. Heldigvis gikk det godt og jeg kom meg raskt og fikk reise hjem i går.
Så nå sitter jeg her hjemme, med et stort snitt over hele magen som kommer til å minne meg på resten av livet at vi har mistet vår lille skatt.. Helt forferdelig..
Så nå melder jeg meg ut. Må vente 3 mnd før vi prøver igjen, men får da god oppfølging av stavanger sykehus.
Ønsker dere lykke til alle sammen. Takk for at dere ville lese min historie. Takk for meg.  

Jeg har egentlig ikke ord for det dere går gjennom nå :( Ille trist at dere måtte oppleve dette. Håper dere tar godt vare på hverandre og ønsker deg lykke til med det som måtte kommeemoticon

Huff, vet ikke hva man sier når sånt skjer. Må være grusomt å se den lille sprelle og etterpå innse at man må fjerne alt. Håper så inderlig at det klaffer igjen for dere snart og du endelig kan få en liten baby. Er glad at du i hvertfall er blitt bedre fysisk, håper alt gror fint og dere kommer dere begge to etter det som skjedde. Masse omtanke til deg og samboeren. 
emoticon

Takk for omtanke emoticon

Nei så trist!!! :(
Dette er jo sånn som absolutt ikke skal skje!
Stakkars dere.. Kondolanser er oversendt herfra.
Dette skjedde forresten min mor også, og hun ble gravid rett etterpå igjen med ei nydelig datter, så ikke mist håpet!
:)

lykke til videre, måtte du bli gravid med trillinger som alle blir født!!!!!!!!!!!

Huff nei detta skulle jo ikke skje....så utrulig urettferdig!
Fikk helt vondt i mæi av å læse det du har gådd igjennom. Håpe det går greit med dåkker, ætter forholdan, også må dåkker være flinke å være er for kværandre.
Godt at alt gikk fint med dæi da.
Mange gode klæmmer fra mæi

:( Huff, så utrolig trist

Sender en stor klem og ønsker om god bedring!

Huffameg sikken kjedelig ting! Det må være helt for j-lig! Føler med deg.
God bedring og lykke til videre - håper at lykken ler mot dere igjen veldig veldig snart!

Huff, nei dette var ikke noe kjekt å leseemoticon  Det var ihvertfall godt at det gikk bra med deg fysisk, og så må dere ta godt vare på hverandre slik at det kan bli bedre "psykisk" også etter denne hendelsen. Krysser fingrene for at neste forsøk klaffer hele veien frem til fødsel!

Dette var utrolig trist:(:( Masse klemmer og ønsker dere lykke til:)

uff sitter her med tårer i øynene.. utroig trist. vet ikkje helt hva eg skal skrive, ord blir fattige.. ta godt vare på hverandre og masse lykke til videre..

Å, så trist:-( Så urettferdig at dette skjedde:-( Jeg ønsker dere all lykke til videre!!!

Forferdelig trist.... Kan ikke tenke meg hvordan du har det!! Ønsker deg alt godt videre i livet :)

Takk igjen alle sammen for klemmer og tanker!
Nå reiser barna til sambo til mora si i 3 uker, så skal godt å få litt tid aleine. Planlegger litt ekstra ferie nå og utover høsten for å få noe annet å tenke på.

Lykke til videre! 

huff, herlighet. Jeg aner ikke hva jeg skal si jeg. Det må være noe av det jævligste å oppleve ja. sitter med tårer i øynene og håper bare du snart kan få en ny spire i magen som ligger riktig og gror seg stor og fin i 9 mnd. Masse lykke til videre og mange klemmer til deg

huff... så forferdelig... jeg finner ikke ord.... men håper virkelig lykken snur til dere.

goooooooooooooood klem :)

Det er utrolig urettferdig! Ikke noe ålright i det hele tatt. Får kjempe vondt av dere. Håper virkelig dere får en velskapt baby snart. Krysser alt!!! Lykke til!:)

Back
Topp