Rett i kjellern gitt:/

babysyyyk

Forelsket i forumet
Oppdaga rosa på papiret i dag på jobb, har gått rundt sur og gretten i hele dag og når jeg satt meg i bilen på vei hjem datt verden sammen,jeg gråt og gråt og fortsatt bare gråter jeg, klarer ikke og tenke possitivt nå,fortsatt rosa inni skjeden:(
hvorfor må dette Lltid skje meg? Veit at folk sier at det bare kan være en liten ufarlig blødning men så optimistisk klarer ikke jeg og være:( vi har jobba så hardt for dette og jeg trodde virkelig at det endelig var vår tur:(

Off.. Skjønere deg så veldig godt, men hvis det bare har vært litt lyserosa å ikke noe mer, har jeg veldig positiv følelse <3 legg deg ned og slapp av å grin fra deg, så håper vi alle det er helt bra i morgen . Kommer til å tenke på deg i løpet av kvelden :)

Sender deg en stor klem <3
Synes virkelig at det skal være deres tur nå! Så d har bare med å være en uskyldig blødning!! Krysser alt som krysses kan for deg <3

Appen <3

Uff :( sender deg en klem.
Skjedde det samme med meg på torsdag :( ikke sikkert det er no hos deg da.., går bare håpe .

Sender deg en stor klem å håper det er uskyldig!

Sendt fra app'en :)

Sender også en klem! Krysser fingre, tær og alt jeg har for at det går bra!

Håper på 2014

<3 klem <3

Jeg har hørt at man kan blø litt når egget fester seg? Og det er vel i så fall gode nyheter

Ja det kan skje, festeblødning heter det. Men den fasen er alle her inne forbi, ellers hadde en ikke fått positv test, da hcg ikke blir produsert før 5-10 dager etter egget har festet seg

Sendt fra app'en :)

tusen takk for gode ord jenter:) er fortsatt i kjellern men blødningen har vertfall ikke tatt seg opp:)
men har ikke et eneste symptom på graviditet heller så håpe er bittelite:/

Uff :( sender deg en klem.
Skjedde det samme med meg på torsdag :( ikke sikkert det er no hos deg da.., går bare håpe .
hvordan gikk det med deg da?

tusen takk for gode ord jenter:) er fortsatt i kjellern men blødningen har vertfall ikke tatt seg opp:)
men har ikke et eneste symptom på graviditet heller så håpe er bittelite:/

hvordan gikk det med deg da?

Begynte å blø litt torsdag kveld, gikk på jobben fredag og blødde bare mer :( det stoppa lørdag kveld. Jeg blødde egentlig kun når jeg var på do.

Tok en g-test mandagen(3dager før jeg begynte å blø) begge digitale testene lyste opp gravid! Mn ble jo da en veldig tidlig SA.

Tok en hcg test hos legen som jeg skulle fått svar på i dag, mn jeg har ikke ringt for vet hva den sier.., tok en g-test i går og den var veldig negativ :(

Off det var kjempe trist og lese:( lykke til videre og håper spiren sitter snart igjen:(
jeg skal vertfall t meg fri fra jobb i morra og ligge rett ut i senga...:S

hvor langt var du på vei?

Back
Topp