Rett i kjelleren 20 poser og kun4 egg

Søskenprøveren

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Har hat ivf før fikk en jente for 8årsiden på 3 ivf. Aldri hat egg på frys eller blatocyst men satt inn 2 egg de 3 gangene og hadde mellom 9-16 egg. Og lyktes da på det 3 ivf forsøket.

Så i gang med søsken forsøk
Første gikk ikke , fikk ut 11 ,5 befrukta og satt inn 1 , gikk ikke

I dag egg utakk , hadde ca eggposer men kun4 EGG?
Ikke skjønte hausken det og ikke skjønner jeg det. Gikk rett i kjelleren tror ikke det går denne gang… de skal ringe i morgen med antall befrukta men tipper det ikke blir noen.
 
Skjedde med meg alle gangene i Norge..
Mellom 15 og 20 follikler i gode størrelser og uttaksdag kom det ut få og umodne egg. Her måtte det økes i modningssprøyter rett å slett..
 
Hadde dose på 250 menopure nå i 14 dager.og da kun 4 egg. men allikevel hjalp det ikke . Akurat samme dose sist og da fikk jeg 11 ut. Får håpe at dette er4 mye bere egg.
 
Jeg fikk og ut kun 4 egg nå. Ett inn og ett på frys ble det.
Nå ser det ut som om vi ikke trenger fryseegget, for 10 uker i dag.
 
Jeg fikk og ut kun 4 egg nå. Ett inn og ett på frys ble det.
Nå ser det ut som om vi ikke trenger fryseegget, for 10 uker i d

Jeg fikk og ut kun 4 egg nå. Ett inn og ett på frys ble det.
Nå ser det ut som om vi ikke trenger fryseegget, for 10 uker i dag.
Gratulerer, kjekt du deler. Håper mine blir befruktet og at jeg er like heldig som deg
 
Gratulerer, kjekt du deler. Håper mine blir befruktet og at jeg er like heldig som deg
Ble to som ikke ble her, men veldig fornøyd med 2. Fått ut 11 og ett nesten modent en gang også. Så det var verre.
 
Klinikken ringte 2 er befruktet . De vil ha insett fredag, jeg mener dag 2 basert på tidligere erfaring holder mine egg bedre inni meg enn utenfor og venter vi til fredag blir det ingen er jeg ganske sikker på. Hun skulle sjekke med legen og ringe opp igjen .. vurderer om jeg skal bytte klinikk selv om hausken klart er enklest hær jeg bor men føler mye på samlebåndfølelsen de nå driver med.. trosalt mitt 5 uttak så kjenner kroppen min etter vært og føler ikke helt de ser det.. jeg har aldri fått noen på frys og heller ikke har blasto ..
 
Akkurat som forsøket mitt det. Lykke til :happy:
 
Har hat ivf før fikk en jente for 8årsiden på 3 ivf. Aldri hat egg på frys eller blatocyst men satt inn 2 egg de 3 gangene og hadde mellom 9-16 egg. Og lyktes da på det 3 ivf forsøket.

Så i gang med søsken forsøk
Første gikk ikke , fikk ut 11 ,5 befrukta og satt inn 1 , gikk ikke

I dag egg utakk , hadde ca eggposer men kun4 EGG?
Ikke skjønte hausken det og ikke skjønner jeg det. Gikk rett i kjelleren tror ikke det går denne gang… de skal ringe i morgen med antall befrukta men tipper det ikke blir noen.
Skrev 9-16 men var 11-17 egg sjekket netop gamle papirer bladet med antall brefruktede
 
Back
Topp