Rett i hjertet!

Vand

Forumet er livet
Står i dusjen sammen med Emmeli, så sier hun:

Åhhhh mamma, dans med meg! [:D][:D][:D]

Såå søt! Ikke noe spesielt gullkorn akkurat, men det bare slo meg rett i hjerterota! [:D]

Og så sier hun HVER kveld til søstera, pappan og mamman sin: Glad i deg...

Flere som har slike søte unger?[:D]

Nååååwww.... så herlig!!![:D][:D]

Anna sa i går: Gode venner, mamma, pappa og Anna...[:D]
Så pleier hun si:
ska me dansa???
anna eeske(elske) mamma.
Så kommer hun bort og gir en klem og suss uoppfordret samtidig som hun lager koselyd: mmmm....

Så ganske herlg til tider...[:D]

Å, så herlig!

Ja, Nora er også veldig herlig [:D] Hun pleier å si: Du er verdens snilleste mamma! , også stryker hun meg over kinnet [:)]

Også er hun flink til å gi komplimenter som "Du er fin, mamma" eller "Du har pent hår" eller "Du er søt" (også sier hun det samme om seg selv, hehe, ikke noe i veien med selvtillitten i alle fall [8D])

ORIGINAL: tingeling1

Å, så herlig!

Ja, Nora er også veldig herlig [:D] Hun pleier å si: Du er verdens snilleste mamma! , også stryker hun meg over kinnet [:)]

Også er hun flink til å gi komplimenter som "Du er fin, mamma" eller "Du har pent hår" eller "Du er søt" (også sier hun det samme om seg selv, hehe, ikke noe i veien med selvtillitten i alle fall [8D])

Haha, samme her[:D]

ååh[:)] så koselig...

Hvis vi skal bort og jeg har pynta meg så sier ho: Åh mamma pynta seg, fiiiiin du er mamma[:)]

også hvis hun får noe hun har lyst på, godis eller noe så sier hun tydelig: Tusen takk mamman min.

Og her for et par uker siden så dusjet vi sammen og da sa ho til meg: åh mamma, så fin rumpe du har[8D] Det var skikkelig koselig å høre, har jo lagt på meg over 15 kg[8D]

Åhh for noen søte unger vi har! [:D][:D][:D]

Herlig!!

Malene snakker fortsatt mye uforståelig, så ikke mye gullkorn å hente her i gården...ennå... [8|][8D]

Åh, de er så herlige [:D]

Mathea måtte legge seg idag uten kosen, fordi vi har glemt den hos farmor og farfar. Hun bruker ikke å sove uten den, så er ikke sovnet enda. Jeg fant frem den gamle kosekluten hennes fra hun var liten. Så hører jeg henne si når jeg er gått ut:
"Du esje så god. Mathea vil ha andre kosen min".
Og etter en stund roper hun på meg og sier: "Mamman min, du må passe må mei. Mamma må passe på mei, nissen isje kommer". Syns det var så skjønt

Så pleier hun å si "Jadda masa" og "Heddeduud mamma" (Herregud)
Og også flink å si fine ting til andre og sier alltid elsker deg engelen min når hun skal ligge seg

De er gode de små!!!

Back
Topp