rett eler galt

*~Trine~*

Gift med forumet
å sende en 8 åring å en 6 åring opp på badet alene om kvelden for å stelle seg??

pusse tennene selv, ingen vask[:-]

(syns det er upassende jeg[:@])

vel, ettersom at man helst skal assistere barn med tannpuss til de er 12, og at man helst bøør vaske seg litt før man hopper til køys, så kan jeg vel være enig i det.

Jeg ville nok sendt de avgårde for å starte kveldsstellet, og så ville jeg gått etter for å sjekke at det ble gjort skikkelig..
Sendt de avgårde selv for å vise at de er store nok til å ha litt "ansvar", gått etter fordi de skal skjønne at de fortsatt er for små til å passe på seg selv helt..  [;)]

Her pusser vi fortsatt tennene på guttungen som er 7 år, men sån en sjelden gang innimellom får han lov selv og da har vi en veldig stolt 7 åring.

ORIGINAL: Pijah

Jeg ville nok sendt de avgårde for å starte kveldsstellet, og så ville jeg gått etter for å sjekke at det ble gjort skikkelig..
Sendt de avgårde selv for å vise at de er store nok til å ha litt "ansvar", gått etter fordi de skal skjønne at de fortsatt er for små til å passe på seg selv helt..  [;)]

Sign

ja, jeg vasker dem, slik at dem får det som en rutine at vask skal skje..+ god hygiene..
dem pusser tennene selv, å så pusser jeg over.. så går jeg å brer dyna over dem å kysser dem natta, å sier jeg er glad i dem.. leser til minsta..

pappan dems sender dem opp alene, så må di gå ned til han å si go natt.. så gar dem å legger seg ..alene
ja..jeg mener det er uansvarlig.. kveldsstell å sånn skal jo være kos og omtanke..

her må jeg bli med minsta opp på loftet uansett..hun vil ikke gå i forveien å gjøre seg klar... ellers klikker hun.. så det er jo et tegn på at dem ikke tør å si ifra hvordan dem liker det hos faren...

Back
Topp