Retinol

Jeg har brukt det en stund. Føler huden ser mer ensartet ut.

Paulas Choice, som du kjøper på Skin city, har gode retinol-produkter etter min erfaring. Serien deres som heter Resist har lav konsentrasjon av retinol som er fint i begynnelsen. Bare husk å start i det små, bruk bare retinol en gang i uka i begynnelsen, og deretter øk til to ganger i uka etter en stund. Man skal ikke kimse av retinol :pompus:

Jeg bestilte en liten tube for å prøve en periode. Er det bra, så blir det større flaske:)
Husk at det tar ca 5-8 uker før man ser virkning!

Jeg tenkte å ta det rolig og starte med en gang i uka. Ser det bra ut, så kjøper jeg inn mer. Regner med det tar litt tid før jeg ser noen forandring:)

jeg bruker også en fra Ole Henriksen om natta
https://www.vita.no/ole-henriksen/ole-henriksen-transform-goodnight-glow-retin-alt-sleeping-creme?gclid=CjwKCAiApNSABhAlEiwANuR9YK-dGN82Fc2lyKGlkhVpcQRYIuALP0-yvBv21f4ZuG3U-aucikL-0BoC7IgQAvD_BwE

Men den fra dermaceutics er god å bruke om natten, bland den sammen med din vanlige dagkrem.

eller liker jeg rekkefølgen rens-fukt spray gjerne med nicamid i-serum-fuktighetskrem evt solkrem.

ved bruk av retinol, a-vitamin og andre aktive ingredienser så er der viktig å bruke spf på. særlig mot våren..

Back
Topp