Resultstet etter UL

CurlySue

Glad i forumet
Jeg satt inn fryst blastro 28/08 og skal nå være 7+3. Var på ul på fredag. Og der fikk vi se noe som så helt likt ut som babyverden appen sier i uke 5 og vi fikl se et hjerte som blinket. Men jeg klarer ikke slå meg til ro med at det var så lite og ikke tilsvarer størrelsen det skulle vært når jeg er 7+2. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegge. Tror bare jeg trengte å skrive det ned.

Jeg opplevde tilsvarende og sitter med en fin liten baby som resultat. Håper det kan berolige deg [emoji173][emoji173] jeg bestilte ny ul i uke 9 og da så alt fint ut :)

Forstår bekymringen din men prøv å fokuser på det positive, dere fikk se et bankende hjerte [emoji173]️ Når de er så små er det snakk om så små marginer for målingen så til neste ul er nok alt ok skal du se :)

Forstår bekymringen din men prøv å fokuser på det positive, dere fikk se et bankende hjerte [emoji173]️ Når de er så små er det snakk om så små marginer for målingen så til neste ul er nok alt ok skal du se :)

Ja jeg må prøve å tenke positivt. Teller dager til ny ul. Og prøver å holde meg opptatt med ting. Man blir jo helt tullete.

Back
Topp