Resultatet

Prøver21

Lykkerus <3
Kan jo skiver her også!
Jeg tok tester på onsdag og de blinket nemlig Gravid! Helt utrolig! Håper bare det går bra hele til mål denne gangen!
Får ikke til å legge ut bilde her men det ligger på min blogg ;)
Kjenner jeg klarer ikke helt å tro det selv enda!

Gratulerer sååå masse!! Så koselig å lese at dere lykkes selv om oddsen var dårlig, så artig! Håper vi sitter igjen med samme resultatet etter våres andre IVF/ICSI forsøk som vi skal ha i neste uke.. :)
Gleder meg til å følge deg videre på bloggen :)

Tusen Takk :) Ja d er helt uvirkelig! Ønsker deg også lykke til :)

gratulere med spire i magen :)
fryseforsøk og.... hadde du noen symptomer på at du var gravid?
ruger på 2 egg her, og testdag om 6dager til... men føler tanta er på vei :( så er redd det ikke går denne gangen..

gratulere med spire i magen :)
fryseforsøk og.... hadde du noen symptomer på at du var gravid?
ruger på 2 egg her, og testdag om 6dager til... men føler tanta er på vei :( så er redd det ikke går denne gangen..

Tusen takk :) hadde egentlig ingen symptomer som fikk meg til å føle meg gravid, hadde en kjempe stor følelse av at mensen skulle komme da jeg hadde masse murringer. Dette hadde jeg på forige forsøk også og det endte negativt. Ruget på 2 egg denne gangen. To b egg faktisk! Så hadde ikke troen på at det skulle gå!! Så ikke gi opp håpet selv om du har murringer, det kan vis være en bra ting ;) ønsker deg masse lykke til :)

Tusen takk :) hadde egentlig ingen symptomer som fikk meg til å føle meg gravid, hadde en kjempe stor følelse av at mensen skulle komme da jeg hadde masse murringer. Dette hadde jeg på forige forsøk også og det endte negativt. Ruget på 2 egg denne gangen. To b egg faktisk! Så hadde ikke troen på at det skulle gå!! Så ikke gi opp håpet selv om du har murringer, det kan vis være en bra ting ;) ønsker deg masse lykke til :)

takk for det ... ikke murringer jeg har så mye av . men litt utflod... og det pleier jeg å få noen dager før mens..men håper på et mirakel denne gangen...

kos deg som gravid <3

Jeg har hatt utflod begge gangene, følte jeg hadde mer nå en når det ble negativt. Men alle kropper er forskjellige!

Herlig lesning! Gratulerer så masse!! :D

Gratulerer så mye :-) herlig og lese om positive resultater :-) holder håp og mot oppe hos en annen og ;-)

Gratulerer!! Herlig lesning:-) masse lykke til videre!

Gratulerer :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp