Resultatet uke 7

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da er det tid for det første resultatet av den individuelle striden. Og her skjer det litt.

Lolol leverte ikke vekt og er derved ikke med videre.

Den som gikk mest ned var frk.nammamor som imponerer med 0.9356% denne uken

Den som gikk mest opp var Kitty2019, men hun er immun fra sist uke. Derved er der kiro91 som desverre ryker ut med sin stillstand denne uken

Hun blir med i wildcard, hvor vi denne uken kårer den som har gått mest ned hittil i krigen og får komme inn igjen, det er Lovesome. Du kopierer vekten din over i felles veietråd.

Derved består krigen nå av,
Siadle
Kitty2019
Frk.MammaMor
Lussekatt
Turkistliv
Lovesome

Vi fortsetter nå til dere er fire (ellers så nært vi kommer om noen ikke leverer) og kjører deretter finale.

Eller. Nå er det snart ferie og dette er skissert til en mnd til. Til midten av juli.

Vil dere heller ha en 2 ukers finale med dere 6, og være ferdig med det før så mange drar på ferie? Så starter vi igjen på nytt i august?

Hva sier dere?
 
Jeg har ikke ferie på lenge enda, så jeg er med på det flertallet bestemmer.
 
Så gøy å komme tilbake inn :) Jeg stemmer for å fortsette, men om flertallet ønsker noe annet så er det også greit :)
 
Faaader ass! Glemte det helt i dag :( Får heie på dere andre da!
 
Jeg drar på ferie 4. Juli
 
Drar på ferie 5 juli. Så gjerne finale nå
 
Greit for meg å ta finale nå:)
 
Er det sånn at vi har finale nå og skal levere vekt neste fredag? eller skal vi levere vekt som normalt nå på fredag?
 
Oppi alt på privaten så har jeg glemt det

4 av seks ber om finale nå og de to andre gjør som flertallet vil, så da blir det finale!
 
Last edited:
Back
Topp