Resultatet uke 6, sent. Men godt?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Vet ikke om det er godt heller.

Vel. Jeg konkluderer med at siden deltager fra wildcard ikke meldte seg inn igjen på laget sitt var gul 8 og grønn 4 forrige runde siden lillth trakk seg.

Men det er rot i alle systemer om hvem som var og ikke var med inn i denne runden.

Og jeg klarer det ikke og bestemmer at ingen ryker ut annet enn de som ikke leverte, vi er 11 igjen tror jeg med usikker fordeling mellom lagene.

Alle mot alle? Litt tidlig? Jeg hadde planlagt det når det så ut som vi ble 10 men jeg vet faktisk ikke engang hvem som er med.

Denne runden mistet jeg oversikten og pc'n min gikk akkurat til for strøm og regnearket med den
 
Last edited:
Immun denne runde, det glemte jeg.


Close calll, men shortleg sine. 0.74 er ørlite forran giraffer sine 0. 73 så shortleg er immun denne runden
. Utfordring er "krydder" en mot en når vi er uten lag. Det har vært forsøk med å gi bonus men det slår skjevt ut alle veier. Så herfra og inn. Som ejg frykter bare blir oktober, er utfordringen heder og ære, en mot en. Den som vinner den får lage ny, men jeg er rett og slett usikker på hvem som vant forrige runde, avhengig av hvor mange det skal deles på utfra hvem som regnes som med sist runde, det byttet på svaret alt ettersom.
 
Hva gjør vi videre nå egentlig? Er vi fortsatt lag, eller bare enkeltvis? Melder vi fortsatt vekt i lagtrådene?
Tror ikke det blir en bra uke for meg så kan fort hende jeg ryker uansett hehe:p
 
Enkeltvis

Jeg lager en felles veietråd og ber alle kopiere inn dit. Og håper alle veier og registrerer tidlig på dag så jeg kan fikse resultatet for på kvelden blir det ikke like lett for meg men jeg skal prøve
 
Back
Topp