Resultatet fra TUL

Lille_Spire2017<3

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Januar 2017
I dag var jeg og mannen på TUL og fikk se en skjønn liten baby som sov i det vi startet undersøkelsen men som våknet opp og var veldig aktiv i våken tilstand :D Alt sto bra til med lille og det beste var faktisk å høre de perfekte hjerte slagene <3 vi klarte til og med å se kjønn (var ganske tydelig og jeg klarte se det før legen sa noe :) ) så ser ut som vi venter en liten lillebror, ble også satt frem tre dager så ble målt til å være 12+0 i dag. Men endrer ikke termin før etter oul :) ImageUploadedByBV Forum1465928145.479222.jpg

Så morro. Jeg skal på ul i morgen. Og jeg gruer meg litt. Er så redd for å se et foster uten hjerte. Har sett hjerte slå 2 ganger tidligere på UL, men er fortsatt bekymret, vi har ikke sagt at jeg er gravid til noen ennå heller, venter til etter i morgen for å se om alt er bra..! Visste ikke at det gikk an å se kjønn så tidlig, så morsomt! :) koselig med en lillebror!

Så gøy at det gikk å se så tidlig! Gratulerer så mye :) Tenker det må bli litt mer virkelig når man vet kjønnet

Selvfølgelig alt med en klype salt, ingen ting er jo sikkert før du faktisk har kiden i armene :D men hun var så og si ikke i tvil på at det var gutt, tiden vil vise. Det som er litt moro er at jeg fikk en urinprøve test av ei venninne (kjøpt i statene) som skal kunne vise kjønn, oransje dersom det var jente og grønn aktig dersom det var gutt. Min ble veldig mørk grønn :D og ihvertfall ikke oransje ;) ImageUploadedByBV Forum1465931392.932511.jpg

Hihi! Fin den testen! Likte den :D gratulerer så masse med gutt! Morro å få vite det så tidlig. :)

Bare husk at ting ser veldig likt ut i uke 12.. Så ville ventet med innkjøp av blått, biler og lego til neste ultralyd ;)

Og gratulerer med frisk liten baby på skjermen ❤️

Bare husk at ting ser veldig likt ut i uke 12.. Så ville ventet med innkjøp av blått, biler og lego til neste ultralyd ;)

Og gratulerer med frisk liten baby på skjermen ❤️
Hehe her går vi nok ikke til innkjøp av noen ting før nærmere høsten :D med tanke på at vi ikke har så alt for stor plass så skal jo alt lagres også :) skal til krakow i slutten av juli, vurderer å ta en ny ul da bare for å få en titt til (svigers er barnelege der nede). Ellers har vi oul i starten av august så er ikke så lenge til :)

Back
Topp