Resultater uke 13 og 14

marithe

Forumet er livet
August 2018
Maiblomstene 2020
De fleste av oss har gått en del opp i påska og ikke klart å riste av alt dagene etter. Ingen i krigen har gått ned, men vi har noen som har klart å gå i null. Gratulerer med det! Jeg vet ikke om vi skal si at begge eller ingen er immune. Hva synes dere?

Resultatene av de siste to ukene i krigen:

0,0000 % Lussekatt
0,0000 % Kihera
0,1195 % FruBritt
0,3161 % MiniMe80
0,4751 % Maja<3
0,5450 % Nr.2iaugust
0,5618 % Shortlegs
Ikke levert Blomst_95

Det blir dermed Shortlegs som ønskes velkommen over i Wildcard. Jeg har ingen anelse om når siste gangen med inntak fra wildcard blir :)

Det er mari1976 som har gått ned mest av de i Wildcard, og dermed ønskes velkommen tilbake i krigen.
Tre vildkort har ikke levert

upload_2019-4-26_19-24-37.png
 
Jippi. Jeg er med igjen :)

De fleste av oss har gått en del opp i påska og ikke klart å riste av alt dagene etter. Ingen i krigen har gått ned, men vi har noen som har klart å gå i null. Gratulerer med det! Jeg vet ikke om vi skal si at begge eller ingen er immune. Hva synes dere?

Resultatene av de siste to ukene i krigen:

0,0000 % Lussekatt
0,0000 % Kihera
0,1195 % FruBritt
0,3161 % MiniMe80
0,4751 % Maja<3
0,5450 % Nr.2iaugust
0,5618 % Shortlegs
Ikke levert Blomst_95

Det blir dermed Shortlegs som ønskes velkommen over i Wildcard. Jeg har ingen anelse om når siste gangen med inntak fra wildcard blir :)

Det er mari1976 som har gått ned mest av de i Wildcard, og dermed ønskes velkommen tilbake i krigen.
Tre vildkort har ikke levert

Vis vedlegget 296167
 
De fleste av oss har gått en del opp i påska og ikke klart å riste av alt dagene etter. Ingen i krigen har gått ned, men vi har noen som har klart å gå i null. Gratulerer med det! Jeg vet ikke om vi skal si at begge eller ingen er immune. Hva synes dere?

Resultatene av de siste to ukene i krigen:

0,0000 % Lussekatt
0,0000 % Kihera
0,1195 % FruBritt
0,3161 % MiniMe80
0,4751 % Maja<3
0,5450 % Nr.2iaugust
0,5618 % Shortlegs
Ikke levert Blomst_95

Det blir dermed Shortlegs som ønskes velkommen over i Wildcard. Jeg har ingen anelse om når siste gangen med inntak fra wildcard blir :)

Det er mari1976 som har gått ned mest av de i Wildcard, og dermed ønskes velkommen tilbake i krigen.
Tre vildkort har ikke levert

Vis vedlegget 296167
Sier ingen får immunitet da tenker jeg.
Dette var siste (og tidligere eneste) inntak av Wildcard. Nærmer oss ganske snart finale :)
Tusen takk for at du tok på deg jobben med tallene denne uka!
 
Sier ingen får immunitet da tenker jeg.
Dette var siste (og tidligere eneste) inntak av Wildcard. Nærmer oss ganske snart finale :)
Tusen takk for at du tok på deg jobben med tallene denne uka!
Det er jo ikke noe gøy, for da er det mindre vits for wildcard å bli med helt til slutten. Burde jo hatt en wildcard inn nest siste uka eller noe.
 
Får kåre en egen wildcardvinner da? Eller hvordan har man tidligere fortsatt med wildcard etter siste inntak? Vildkorta trenger jo de siste 7 ukene de også:)
 
Får kåre en egen wildcardvinner da? Eller hvordan har man tidligere fortsatt med wildcard etter siste inntak? Vildkorta trenger jo de siste 7 ukene de også:)

Etter at wildcard har kommet inn på slutten så er det over og ut. Det er derfor jeg ikke leverte denne uken, jeg kom ikke inn uansett så da var det ikke noen vits i det.
 
Etter at wildcard har kommet inn på slutten så er det over og ut. Det er derfor jeg ikke leverte denne uken, jeg kom ikke inn uansett så da var det ikke noen vits i det.
Men dette er jo milelangt ifra slutten. Om det er 7 igjen i krigen, så er det vel 6 uker igjen. Eller kåres den beste når det er 3 igjen? Man kan gå ned mye på 5-6 uker.
 
Jeg har ikke kikket på de andre i wildcard, så det kom som en overraskelse :)
Jeg skjønte jeg ikke hadde en sjanse til å komme inn da du røk ut. Jeg sa det vel også at det ble to uker før du slapp inn igjen. Var jo ikke så farlig om jeg slapp inn igjen eller ikke uansett. Jeg hadde jo aldri mål om seier, men å gå ned 5 kg og å samle poeng for laget mitt. Nå er det ingen lag å samle poeng for.
 
Men dette er jo milelangt ifra slutten. Om det er 7 igjen i krigen, så er det vel 6 uker igjen. Eller kåres den beste når det er 3 igjen? Man kan gå ned mye på 5-6 uker.

Når det er 3 igjen ja :) Eller var det 4? Husker ikke helt i farten.
 
Det er jo ikke noe gøy, for da er det mindre vits for wildcard å bli med helt til slutten. Burde jo hatt en wildcard inn nest siste uka eller noe.
Men dette er jo milelangt ifra slutten. Om det er 7 igjen i krigen, så er det vel 6 uker igjen. Eller kåres den beste når det er 3 igjen? Man kan gå ned mye på 5-6 uker.
Når det er fire deltagere igjen så er det en to ukers finale. Så når Wildcard deltager kommer inn så er det ikke mange ukene igjen av krigen.
 
Når det er fire deltagere igjen så er det en to ukers finale. Så når Wildcard deltager kommer inn så er det ikke mange ukene igjen av krigen.
I reglene står det at man fortsetter som wildcard fram mot en eventuell finale:)
 
I reglene står det at man fortsetter som wildcard fram mot en eventuell finale:)
Det er feil og sikkert ikke blitt rettet opp i siden den linken blir kopiert fra gang til gang. Helt siden jeg har vært med så har wildcard kommet inn når det er 6 eller 7 igjen hvis jeg husker riktig.
 
Det er feil og sikkert ikke blitt rettet opp i siden den linken blir kopiert fra gang til gang. Helt siden jeg har vært med så har wildcard kommet inn når det er 6 eller 7 igjen hvis jeg husker riktig.
At noe alltid har vært sånn er et dårlig argument for å fortsette å ha det sånn:) Hva fikk wildcards til å fortsette fram til slutten da?
 
At noe alltid har vært sånn er et dårlig argument for å fortsette å ha det sånn:) Hva fikk wildcards til å fortsette fram til slutten da?
Wildcard deltagerne sluttet etter at en av de kom inn når det var så mange igjen og nesten finale. Ingen som har reagert på dette før. Du må gjerne komme med nye forslag til neste krig. Det nye denne runden var at vi tok inn en fra Wildcard når det var 20 deltagere igjen fordi krigen ble så lang med så mange deltagere (som ikke er vanlig) så det ble ikke så motiverende for Wildcard å måtte vente til det var 7 deltagere igjen og mulig at én fikk da kom inn igjen. Og som jeg har lest så ønsker noen at det kanskje skal komme inn ny deltager fra Wildcard hver fjerde uke eller noe sånt. De tre gangene jeg har vært krigleder så har det vært over 40-53 deltagere når lagene er laget og jeg vet ikke om det har brukt å være så mange før, virker ikke sånn.
https://forum.babyverden.no/threads/slankekrigen-regler.1933420/#post-24431066
 
Last edited:
Back
Topp