Resultater fra finalen i slankekrigen - oppdatert

mari1976

Elsker forumet
Som jeg trodde har det skjedd en feil som gjorde at resultatet fra Klumpen*sin*mamma ikke kom frem. Har derfor oppdatert listen under:

Jeg vil først takke alle som har vært med i slankekrigen. Dere har gjort en kjempeinnsats hele gjengen. En spesiell takk til laglederne Happygirl84, Julita, Hege og Chris og Pearl som har gjort en kjempejobb :-)

Resultatene blir dermed som følger:

6. plass: Lykkelulla -3,1%

5. plass: Nr 3 i august 2011 -7,6%

4. plass: LineMa -8.9%

3. plass: millemari -9,0%

2. plass *skorpion84* -9,9%

Vinnere: ranveigl  og Klumpen*sin*mamma -11,7%

Gratulerer alle sammen med kjempebra resultater!!!!!!!!
 
Gratulerer så mye ranveigl, du er helt rå!!

Selv er jeg veldig godt fornøyd med 2.plass selv om det ikke har vært helt topp de siste to ukene. Takk for en flott slankekrig, det har vært gøy!

Og mariusmor, du har gjort en supergod jobb! Tusen takk for at du har tatt deg tid:)
 
Gratulerer så mye ranveigl, du er helt rå!!

Selv er jeg veldig godt fornøyd med 2.plass selv om det ikke har vært helt topp de siste to ukene. Takk for en flott slankekrig, det har vært gøy!

Og mariusmor, du har gjort en supergod jobb! Tusen takk for at du har tatt deg tid:)
 
Åå så kjedelig. Håper du leser mailen min mariusmor. Jaja sånn går det når jeg ikke er så teknisk av meg. Gjorde en feil ang mailen men men sånn ble det. :)

Gratulerer ranveigl, og til alle dere andre med gode resultater. Takk for en fin krig.

 
Gratulerer så mye  ranveigl og klumpen sin mamma

   Gratulerer som slankedronninger
           
 
Gratulerer så mye  ranveigl og klumpen sin mamma

 
Back
Topp