Divinity Gift med forumet 25 Jan 2008 #1 I dag lånte jeg symaskinen til min mor. Måtte ha endel starthjelp da jeg ikke har rørt en symaskin siden barneskolen. [&:] Uansett, her er resultatet: Må si meg ganske fornøyd, tross litt produksjonsfeil [8D] Skal også sy en frosk eller noe nede på ene siden.
I dag lånte jeg symaskinen til min mor. Måtte ha endel starthjelp da jeg ikke har rørt en symaskin siden barneskolen. [&:] Uansett, her er resultatet: Må si meg ganske fornøyd, tross litt produksjonsfeil [8D] Skal også sy en frosk eller noe nede på ene siden.
Divinity Gift med forumet 26 Jan 2008 #3 Takk [:)] Anniegotagun: utvalget på Ikea var ikke så stort, så det måtte bli sånn [:D]
Divinity Gift med forumet 26 Jan 2008 #4 ORIGINAL: ~Nathalies mamma~ du er jo kjempeflink, tror ikke noe på at du ikke har rørt symaskin siden skolen[8D][:D]! hehe. Tror sist gang var i 7. klasse, om ikke enda tidl.
ORIGINAL: ~Nathalies mamma~ du er jo kjempeflink, tror ikke noe på at du ikke har rørt symaskin siden skolen[8D][:D]! hehe. Tror sist gang var i 7. klasse, om ikke enda tidl.