Resultat uke 9 høsten 2018

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Tallene for uke 9


Poeng

Bellona har 1725 poeng pr deltager
Afrodite har 1378,33 poeng pr deltager
Frøya har 455 poeng pr deltager
Tellus har 0 poeng pr deltager

Bellona vant denne uka også og bonusen på -0,5kg


Vekt

Bellona -0,8663% og med bonusen -1,0329%
Afrodite -0,4129%
Tellus +0,4561%
Frøya +0,6170%


Frøya hadde minst nedgang og den deltageren som da er ute av krigen er Lavendel81. Velkommen inn til oss på Wildcard :)


Den som hadde mest nedgang og er immun neste uke er LeneSvima med -0,9823 % Gratulerer!



Overraskelse har trukket seg fra krigen
LSM94 har ikke levert inn vekt og er ute av krigen


Siden to av tre på Tellus ikke leverte tall/trekte seg så er det bare en igjen der. Megamann du kan melde deg på i veietråden til Frøya. Megamann please register your weight with team Frøya.
https://forum.babyverden.no/threads/ny-veietråd-frøya.1947105/


Bellona: Frist for å lage og legge ut utfordringen er i morgen, lørdag, kl 20.00, hvis ikke går oppgaven til Afrodite.
 
Last edited:
Gratulerer! Bellona imponerer altså :D
 
Hurra for flinke LeneSvima! :D Grattis!
 
Gratulerer

Hvor mange er det på hvert lag nå, inkl den overgangen for Megamann?
 
ok, det har jo gått såpass jevnt nedover denne gangen, før om årene har lag stort sett blitt slått sammen med en smertegrense på 4 på et lag før det skjedde, men jeg har knapt væt borti så jevn reduksjon på lagene før.

Uansett, 9 igjen. Noen uker til altså
 
ok, det har jo gått såpass jevnt nedover denne gangen, før om årene har lag stort sett blitt slått sammen med en smertegrense på 4 på et lag før det skjedde, men jeg har knapt væt borti så jevn reduksjon på lagene før.

Uansett, 9 igjen. Noen uker til altså
Veldig jevnt, så kan hende det blir alle mot alle veldig snart. Var/er litt i tvil hvordan det blir siden det er så få igjen på hvert lag.
 
Det er vel egentlig tid for alle mot alle snaet, er kke det fra sånn ca 8-9-10 deltakere da, også en ekstra inn når det er ca 5 igjen og så to uker finale når de er fire? Om jeg husker ca rett? Lenge siden.
 
Det er vel egentlig tid for alle mot alle snaet, er kke det fra sånn ca 8-9-10 deltakere da, også en ekstra inn når det er ca 5 igjen og så to uker finale når de er fire? Om jeg husker ca rett? Lenge siden.
Forrige runde så var det når det var 6 igjen så tok i vi inn en fra wildcard så det ble 7, og når det var fire igjen så var det to ukers finale.
 
Forrige runde så var det når det var 6 igjen så tok i vi inn en fra wildcard så det ble 7, og når det var fire igjen så var det to ukers finale.

6 er ca 5, troer det ble 5 sist jeg tok det fordi det var 7 uka før men en leverte ikke så derfor var de 5 uka etterpå
 
6 er ca 5, troer det ble 5 sist jeg tok det fordi det var 7 uka før men en leverte ikke så derfor var de 5 uka etterpå
Ser fra vårens runde så tok vi inn en fra Wildcard når det var 6 igjen og det ble alle mot alle. Så også at det var to lag igjen uka før med 3 og 4 på hvert lag.
 
Det varierer nok litt utfra hvordan gruppa utviklet seg.
 
Back
Topp