Resultat uke 3

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da er tallenes tale klar.

Blå gikk ned aller mest, 2,2 kr blir 0,5073% på laget
Langt bedre enn rød med 0,0534% og Gul med 0,0000%

Blå vant også utfiordringen overlegende, så de får komme med ny utfordring neste uke, og her er det bare å bøye seg i støvet, mer poeng enn de andre to lagene tilsammen tror jeg. Og derved: Rød og Gul: Det er bare å brette opp ermene og ta fatt på neste. Plukk og miks kan gi mye poeng om man går inn for det!

Blå var alt i alt den store vinneren denne uken, de hadde også den som gikk mest ned av alle og får neste ukes immunitet Mica som derved ikke kan ryke ut selv om hun går opp, men levere må hun selvsagt hun som alle andre

Gul mister som det laget som gikk minst ned, eller rett sagt sto stille, hele tre deltagere denne uken
Sylvanas som ryker på vekt, inn i Wildcard med deg

Og Kihera og VanillaSukilla som ikke leverte vekt i tide dessverre. (sa vi wildcard på disse også eller var det bare en tanke?)

Derved er Rød 7 deltagere, Blå er 5 og Gul er 4
 
Takk :)
 
Gratulerer blå!
 
Gratulerer blå! Håper dere kan lage en litt mindre utfordring. Synes plukk og mix i seg selv er mer enn nok. Blir demotivert av så mye notering. Begrenset hvor mye tid jeg har til rådighet på å notere hver dag. Men kanskje det er bare meg :p
 
Og Kihera og VanillaSukilla som ikke leverte vekt i tide dessverre. (sa vi wildcard på disse også eller var det bare en tanke?)
Husker du nevnte noe om at vi kanskje kunne la de som glemte å registrere innenfor fristen få bli med på Wildcard men husker ikke hva som ble bestemt.
 
Husker du nevnte noe om at vi kanskje kunne la de som glemte å registrere innenfor fristen få bli med på Wildcard men husker ikke hva som ble bestemt.
Tror ikke noe ble bestemt.

Men, nja. Jeg ser ikke problemet med at de er med der. Målet er å motivere? Om det motiverer dem?
 
Tror ikke noe ble bestemt.

Men, nja. Jeg ser ikke problemet med at de er med der. Målet er å motivere? Om det motiverer dem?
Nei så lenge de leverer vekt hver uke så de er klar når man plutselig tar inn derfra igjen så hvorfor ikke :)
 
Nei så lenge de leverer vekt hver uke så de er klar når man plutselig tar inn derfra igjen så hvorfor ikke :)
Enig.

Alle som ryker ut av ulike årsaker kan være med i wildcard. Levere vekt hver uke og en gang eller to tar vi inn derfra, den som har gått mest ned hittil i krigen.
 
Gratulerer blå! Håper dere kan lage en litt mindre utfordring. Synes plukk og mix i seg selv er mer enn nok. Blir demotivert av så mye notering. Begrenset hvor mye tid jeg har til rådighet på å notere hver dag. Men kanskje det er bare meg :p
Enig! Blir mye når det er både Mix og 4-5 andre ting i tillegg, synes jeg også. Så håper dere kutter ned litt om dere viderefører mixen.

Gratulerer! :D
 
Back
Topp