***Resultat uke 13***

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Håper alle har en fin fredag så langt! :)

RESULTAT FRA UTFORDRING:

  • Pusemor stakk av med seieren i utfordringen med 1370 poeng og får dermed en bonus på -0,2% på dagens vekt ;)
  • Sara fikk minst poeng og skal lage ny utfordring til oss. Den skal som vanlig gjelde fra søndag-torsdag og må legges ut innen lørdag (i morgen) klokken 20.00. Om du absolutt ikke ønsker å lage skal du selvfølgelig få slippe. Bare si fra her så snart du kan slik at noen andre da kan gjøre det.
RESULTAT FRA VEKT:
  1. Venessiela med -1,2265%
  2. FrkFant med -0,7013%
  3. *Demilo* med -0,6615%
  4. Pusemor med -0,5006% (-0,3006% uten bonus)
  5. *OiOi* med -0,3793%
  6. Zara85 med -0,2674%
  7. Sara med -0,1704%
  8. Prinsesse Fiona med -0,1616%
  9. Mocca med +0,2380%
  10. Kakemonster88 med +0,8929%
Dermed er det desverre Kakemonster88 som ryker ut denne gangen. Du kan fortsatt bli med i wildcardet ;)

God helg videre :)
 
Jeg skjønte allerede i formiddag da jeg la inn tallene mine at jeg tapte utfordringa, og sjekka om jeg kom til å ryke på vekt for da slapp jeg, men så at det gjorde jeg heller ikke.

Jeg skal prøve å tenke ut en, den blir nok mye lik den vi har hatt i det siste, men en vri eller to tenker jeg likevel at jeg kunne likt, for denne fenger jo åpenbart ikke meg. Men den fenger jo alle andre, så det er jo greit, jeg må da bare lage ny neste uke også :p
 
Jeg skal prøve å tenke ut en, den blir nok mye lik den vi har hatt i det siste, men en vri eller to tenker jeg likevel at jeg kunne likt, for denne fenger jo åpenbart ikke meg. Men den fenger jo alle andre, så det er jo greit, jeg må da bare lage ny neste uke også :p

Jeg syns du skal benytte anledningen til å lage en akkurat sånn du vil ha den jeg! Nå snakker jeg jo bare for meg selv, men jeg syns det er gøy med forandring ;)
 
Jeg skjønte allerede i formiddag da jeg la inn tallene mine at jeg tapte utfordringa, og sjekka om jeg kom til å ryke på vekt for da slapp jeg, men så at det gjorde jeg heller ikke.

Jeg skal prøve å tenke ut en, den blir nok mye lik den vi har hatt i det siste, men en vri eller to tenker jeg likevel at jeg kunne likt, for denne fenger jo åpenbart ikke meg. Men den fenger jo alle andre, så det er jo greit, jeg må da bare lage ny neste uke også :p
Lag en akkurat slik som du vil ha den selv du :)
 
Jeg skjønte allerede i formiddag da jeg la inn tallene mine at jeg tapte utfordringa, og sjekka om jeg kom til å ryke på vekt for da slapp jeg, men så at det gjorde jeg heller ikke.

Jeg skal prøve å tenke ut en, den blir nok mye lik den vi har hatt i det siste, men en vri eller to tenker jeg likevel at jeg kunne likt, for denne fenger jo åpenbart ikke meg. Men den fenger jo alle andre, så det er jo greit, jeg må da bare lage ny neste uke også :p
Du kan gjerne lage en helt ny en for min del. :)
 
-hehe, bonus for å klare å begrense kakao en til bre tre dager i uka, og bare snoke sjokolade to ganger... hver kveld?

Nei, men et av de forslaga jeg kom med i mitt hode, men tok bort her, tror jeg sannelig jeg skal surre inn. (et som ikke handler om å tillate snop da altså)

Ja, for tenk. Sånne småting som trigger meg, det tror jeg hadde vært gøy å se om trigger andre også :)
skal surre litt på tankene i natt, så kommer den i morgen.

og 713 skritt til før jeg legger meg... det er langt fra 8000, jeg har bare gått litt over 4000, men min nye beslutning etter lang tid med lite aktivetet er å slå målet vivioit setter for meg hver dag.
 
Hvis jeg skal gå over 8000 skritt om dagen så må jeg trimme halvannen til to timer med barnevogna.. Helt uoppnåelig for min del.. :/
Var sikker på at jeg skulle gå opp denne uka, har meldt meg på et treningsprogram med veldig mye mat, men det hadde gått bra.. :) ha en fin helg :)
 
De 8000 får jeg ikke til, i permisjon ja (jeg gikk to timer g for dagen med eldste, for at han skulle sove det var to spreke år , med mannen mer hjemme ja, men med ca 2000 innen jeg går fra jobb klarer jeg ikke 8000 hjemme på kvelden. Ikke før han er nok hjemme til at jeg kan gå en lang tur med hunden når ungene er lagt
 
Beklager. Jeg sovna på sofaen, og gikk rett i bursdag. Den kommer straks, men formatteres rett etter at ungene er i seng.
 
Back
Topp