***Resultat uke 12***

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
RESULTAT FRA UTFORDRING:

1. Lag REGNBUE med 671 poeng

2. Lag SOLSTRÅLE med 577 poeng

3. Lag STJERNESKUDD med 515 poeng

Dermed er det lag REGNBUE som får en bonus på -0,5kg! ;)
Angående videre utfordring; se hva jeg har skrevet lenger nede :)

RESULTAT FRA VEKT:

1. Lag REGNBUE med -0,5897% (-0,4162% uten bonus)

2. Lag STJERNESKUDD med -0,5669%

3. Lag SOLSTRÅLE med -0,1167%

Dermed er det LilleBurugla fra lag SOLSTRÅLE som ryker denne uken med minst nedgang :(
Du kan delta i wildcard-veietråden og kjempe videre om muligheten til å komme tilbake i krigen ;)http://forum.babyverden.no/threads/ny-veietråd-wildcards.1745686/

Siden vi nå kun er 2 igjen på lag SOLSTRÅLE og også få igjen på de andre lagene er det på tide å slå sammen til et stort lag der alle "kriger" mot hverandre ;)
Jeg ber derfor om at alle som er igjen kopierer hele veielisten sin og legger den inn på ***Felles veietråd*** Skravletråden vår som skal brukes nå er den felles skravletråden.

Siden vi nå er 1 lag er det ingen som får fredninger lenger. Den som har gått ned minst hver uke ryker ut, men får bli med i wildcardet. Når vi er 6 personer igjen vil 1 person fra wildcardet få komme inn i krigen. De som ikke leverer vekt på den felles veietråden innen fredager klokken 19.00 er ute av krigen.

Vi kan fortsette å ha ukesutfordringer om dere ønsker. Her tenkte jeg at dere kunne få være med å velge; Synes dere at personen med mest poeng skal få en belønning? For eksempel en bonus på -0,2% på vekten (velger prosent og ikke kg når vi er så få siden vekten vår varierer veldig og utgjør stor prosentforskjell)? Hvem skal ha ansvar for å lage ny utfordring? Sist krig gjorde de det slik at den med minst poeng måtte lage ny. Hva synes dere? Kom gjerne med forslag her! ;)
 
Jeg som hadde håpet på fredning i dag da :p neida, det er jo greit å slå sammen lagene nå når vi ikke er fler :) Jeg liker egentlig den utfordringen vi har hatt i noen uker jeg, så for min del kan vi godt fortsette med den. Men det er bare min mening. Men belønning for mest poeng er jeg for! :)
 
Blir gøy med alle mot alle :) Jeg er enig i at utfordringen vi har hatt er fin, gjerne med mye poeng for snop som vi har hatt i to uker nå :) Også enig i belønning for mest poeng :)
 
Er med på at mye poeng = -prostenttillegg
Og minst poeng må lage ny. Kanskje den med minst poeng da blir mer motivert til å stå på neste uke.
 
Jeg er også for det :)

Jeg kan godt legge ut i morgen siden det da blir litt annen info på toppen på den. Men siden det var regnbue som vant denne gangen så kan de få bestemme hva den skal gå ut på om de ønsker det. Bare å skrive her eller sende meg pm regnbue ;)
 
Back
Topp