***Resultat uke 11***

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Håper alle nyter påska så langt :)

RESULTAT FRA UTFORDRING:

1. Lag SOLSTRÅLE med 875 poeng

2. Lag STJERNESKUDD med 550 poeng

3. Lag REGNBUE med 336 poeng

Dermed er det lag SOLSTRÅLE som får en bonus på -0,5kg, og som skal lage ny utfordring til oss for uke 12 :DDenne må publiseres innen 20.00 lørdags kveld (i morgen), men helst så fort som mulig slik at alle får den med seg. Den skal gjelde fra søndag-torsdag.

RESULTAT FRA VEKT:

1. Lag STJERNESKUDD med -0,8286%

2. Lag SOLSTRÅLE med -0,4656% (-0,2716% uten bonus)

3. Lag REGNBUE med +0,2570%

Dermed er det LoveMyMiracle fra lag REGNBUE som ryker denne uken med minst nedgang :(
Du kan delta i wildcard-veietråden og kjempe videre om muligheten til å komme tilbake i krigen ved en semifinale ;)http://forum.babyverden.no/threads/ny-veietråd-wildcards.1745686/

Alle har vært flinke og levert både poeng og vekt :D


Den med MEST nedgang og som får immunitet neste uke er Pusemor med -1,3807%
Gratulerer så mye! :D
* Husk at også den med immunitet MÅ registrere vekt som alle andre ;)

Ønsker dere ei fortsatt fin påske ;)
 
Gratulerer til solstråle, stjerneskudd og Pusemor :)
 
Yey, vi er gode :)

Hurra for ei uke til.

Hvor mange er vi igjen nå? Som egentlig er å spørre: Hvor mange uker igjen av dette dersom ingen flere ryker på å glemme å levere?
 
Yey, vi er gode :)

Hurra for ei uke til.

Hvor mange er vi igjen nå? Som egentlig er å spørre: Hvor mange uker igjen av dette dersom ingen flere ryker på å glemme å levere?
Vi er 11 nå :p
 

Og det tilsvarer.....? Er det en ut her uke, helt til det er slutt? Så vi kan holde på til santhans?
("vi" som i "noen av oss", jeg regner ikke med å holde ut så lenge selv)
 
Og det tilsvarer.....? Er det en ut her uke, helt til det er slutt? Så vi kan holde på til santhans?
("vi" som i "noen av oss", jeg regner ikke med å holde ut så lenge selv)
Sist krig var det finale når det var 4 igjen. Da fikk de to uker også meldte de inn vekt :) Tenker vi gjør det når det er 4 eller 5 igjen. Så 6 uker til finale da kanskje? :) Om dere ønsker mer fortgang i det så kan vi jo få til det :p
 
Sist krig var det finale når det var 4 igjen. Da fikk de to uker også meldte de inn vekt :) Tenker vi gjør det når det er 4 eller 5 igjen. Så 6 uker til finale da kanskje? :) Om dere ønsker mer fortgang i det så kan vi jo få til det :p

Og så kommer jo wildcardet inn også. Så blir en mer deltaker når det nærmer seg :)
 
Lang tid er bra, tenker jeg. I likhet med mange andre driver jeg ikke med en slankekur, men endrer på ting i hverdagen
 
Sist krig var det finale når det var 4 igjen. Da fikk de to uker også meldte de inn vekt :) Tenker vi gjør det når det er 4 eller 5 igjen. Så 6 uker til finale da kanskje? :) Om dere ønsker mer fortgang i det så kan vi jo få til det :p

Hadde passet bra! Nærmer seg fødsel her og klar for en ny runde etterpå :)
 
Jeg er klar for ny runde med en gang denne er ferdig :p
Jeg er særdeles i tenkeboksen på om jeg blir med en gang til, i starten rotet dette veldig med hodet mitt. Jeg har klart å overkomme det, så kanskje jeg blir med. Vi får se.
 
Jeg er særdeles i tenkeboksen på om jeg blir med en gang til, i starten rotet dette veldig med hodet mitt. Jeg har klart å overkomme det, så kanskje jeg blir med. Vi får se.
Roter litt med meg også. I uke 5 en dag fikk jeg nærmest et panikkanfall fordi det ble noe annet til middag enn jeg hadde trodd og jeg fikk ikke tellt kalorier. Måtte gå noen runder med meg selv da. Ikke ta alt til det ekstreme :)
 
Jeg måte bare lære meg å godta at jeg er en dårlig lagspiller. Jeg deltar begrenset i utfordringene, spesielt nå som de ikke er slike challenge-greier lenger. Snopen er jeg rett og slett ikke interesser ti å delta i disse to ukene som inneholder påske. Jeg trener lite, og får derfor lite poeng, rett og slett. Sånn er det. Jeg skulle ha mye mer utepoeng i påska da, vi begynte fint, tur med hund og barn. Det bare ble til inne med feberjente i stedet for skitur, men nå har jeg lært meg å bare ikke bry meg.

Vi får se hva jeg får til neste ule. Snopen er ikke aktuell, jeg spiser snop i påska. Men muligens prøve meg på litt trening.
 
Jeg måte bare lære meg å godta at jeg er en dårlig lagspiller. Jeg deltar begrenset i utfordringene, spesielt nå som de ikke er slike challenge-greier lenger. Snopen er jeg rett og slett ikke interesser ti å delta i disse to ukene som inneholder påske. Jeg trener lite, og får derfor lite poeng, rett og slett. Sånn er det. Jeg skulle ha mye mer utepoeng i påska da, vi begynte fint, tur med hund og barn. Det bare ble til inne med feberjente i stedet for skitur, men nå har jeg lært meg å bare ikke bry meg.

Vi får se hva jeg får til neste ule. Snopen er ikke aktuell, jeg spiser snop i påska. Men muligens prøve meg på litt trening.
Påske må få være påske tenker jeg :) Siste dagene har jeg ikke brydd meg om kosthold eller trening hvertfall :p
 
Back
Topp