Resultat uke 1

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da er vi endelig i gang med slankekrigen og her er tallene for første uka.



Poeng:

Liljekonvall har 396,25 poeng pr deltager

Tiriltunge har 278 poeng pr deltager

Krokus har 253 poeng pr deltager

Blåveis har 176,25 poeng pr deltager



Liljekonvall vinner utfordringen denne uka, og med det -0,5kg i bonus og lage utfordringen for neste uke.



Vekt:

Liljekonvall -0,8803%, med bonus -0,9271%

Tiriltunge -0,7451%

Krokus -0,6236%

Blåveis -0,3605%



Da er det dessverre Blåveis som mister en deltager og det er makko86. Meld deg gjerne på i Wildcardtråden.


Den som hadde størst nedgang og er immun neste uke er mari1976 med -2,3185 % Gratulerer!!



Liljekonvall: Frist for å lage og legge ut utfordringen er i morgen, lørdag, kl 20.00, hvis ikke går oppgaven til Tiriltunge.





De som ikke har levert vekt denne uka og ved innveiing forrige uke og som er da ute av krigen er:

HM89
Bokelsker
Jeanettehh (forrige uke)
Spøkelse (forrige uke)
Førstings (forrige uke)
~Ønskebarn2017 (forrige uke)
Llunah (forrige uke)
Sauemor (forrige uke)


Disse har trekt seg og er også ute av konkurransen:

Abstract83
Cisamo
Nanakorobi Yaoki (forrige uke)




Igjen på lagene er det nå:


Krokus 10 deltagere
Blåveis 10 deltagere
Tiriltunge 10 deltagere
Liljekonvall 11 deltagere
 
Last edited:
Gratulerer liljekornvall

Det var stort frafall. Men det er vanlig i starten
 
Gratulerer til suverene vinnere :D
Og takk for fin innsats fra vår engasjerte krigleder :D
 
Kjempe bra jobba, alle sammen :smiley-bounce016
 
Gratulerer :) gleder meg til nye utfordringer :)
 
Beklager så mye at jeg ikke leverte vekt i tide! :( På et eller annet tidspunkt har jeg klart å slette brukeren min hos Sandviks da jeg egentlig mente å melde meg av nyhetsbrev. Jeg skjønte ikke at jeg hadde gjort det, for brukeren min her inne ble ikke påvirket – annet enn at jeg ikke har kunnet redigere mine egne innlegg, som jeg synes var litt rart. Men da jeg skulle logge meg på fra mobilen i går stod det at det ikke fantes noen bruker med min e-postadresse, og selv om jeg da opprettet en ny, fikk jeg ikke logget meg på her på forumet. Så jeg fikk dessverre ikke levert vekt i går. :( Jeg har tatt kontakt med Babyverden og de har vært veldig hjelpsomme, så det tekniske ordner seg visst. Jeg har enn så lenge bare tilgang til forumet i akkurat denne nettleseren på akkurat denne enheten. :p Er dette formildende omstendigheter eller er det mest rettferdig at er man ute, så er man ute? Uansett heier jeg på dere alle videre!!
 
Beklager så mye at jeg ikke leverte vekt i tide! :( På et eller annet tidspunkt har jeg klart å slette brukeren min hos Sandviks da jeg egentlig mente å melde meg av nyhetsbrev. Jeg skjønte ikke at jeg hadde gjort det, for brukeren min her inne ble ikke påvirket – annet enn at jeg ikke har kunnet redigere mine egne innlegg, som jeg synes var litt rart. Men da jeg skulle logge meg på fra mobilen i går stod det at det ikke fantes noen bruker med min e-postadresse, og selv om jeg da opprettet en ny, fikk jeg ikke logget meg på her på forumet. Så jeg fikk dessverre ikke levert vekt i går. :( Jeg har tatt kontakt med Babyverden og de har vært veldig hjelpsomme, så det tekniske ordner seg visst. Jeg har enn så lenge bare tilgang til forumet i akkurat denne nettleseren på akkurat denne enheten. :p Er dette formildende omstendigheter eller er det mest rettferdig at er man ute, så er man ute? Uansett heier jeg på dere alle videre!!
Stemmer for at du får bli. En ærlig feil det der!
 
Beklager så mye at jeg ikke leverte vekt i tide! :( På et eller annet tidspunkt har jeg klart å slette brukeren min hos Sandviks da jeg egentlig mente å melde meg av nyhetsbrev. Jeg skjønte ikke at jeg hadde gjort det, for brukeren min her inne ble ikke påvirket – annet enn at jeg ikke har kunnet redigere mine egne innlegg, som jeg synes var litt rart. Men da jeg skulle logge meg på fra mobilen i går stod det at det ikke fantes noen bruker med min e-postadresse, og selv om jeg da opprettet en ny, fikk jeg ikke logget meg på her på forumet. Så jeg fikk dessverre ikke levert vekt i går. :( Jeg har tatt kontakt med Babyverden og de har vært veldig hjelpsomme, så det tekniske ordner seg visst. Jeg har enn så lenge bare tilgang til forumet i akkurat denne nettleseren på akkurat denne enheten. :p Er dette formildende omstendigheter eller er det mest rettferdig at er man ute, så er man ute? Uansett heier jeg på dere alle videre!!
Jeg synes det bør være gyldig grunn. Spør MiniMe80
 
Back
Topp