Resultat av selvangivelsen!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Phuuuuu....får heldugvis tilbake!! 5300 foreløpig [:D]

Litt mindre enn i fjor..men bedre enn baksmell.. For det vet vi gubben får...men det er ikke før i Oktober.. urk [:@]

lucky us [8D][:D][:D][:D]

8300 her forløpig [:D]

Ja!! Digg å slippe å tenke på det i hvertfall... Men verre for gybben..he he

ORIGINAL: Pinata

Ja!! Digg å slippe å tenke på det i hvertfall... Men verre for gybben..he he

Blir nok en smell på sambo her i huset å [:'(] he he.

på nette dåkke he fått sjekka???
hekje komt inn på mi side enda[:@] e så nysjerri på
om d gikk like bra i år so i fjord[:)]

får tilbake 16tusen[:D][:D]
Å HALLELUJA!!![:D][:D][:D]

9000 ijen her! =) Har aldri fått igjen så mye jeg! [:D] Men er redd det er verre for gubben... Håper han ber meg sjekke for han, tørr ikke juble skikkelig før jeg vet om han fikk smell..

jippi!!!!
24 tusen igjen!!!!![:D][:D][:D][:D]
da blir det nye hagemøbler!!!!!!!!!

Jeg har ikke koden.. Så må vente på posten [:-]
Bestilte kode da, men får den sikkert ikke før den er i posten [:)]

Her gikk det noen 1000 i pluss for både meg og sambo.[:D] Veldig fornøyd med det![:)]

jeg fikk smell på 12800. sambo får igjen 2100,- , men er noen trekk i reisefradrag som ikke er tatt med ennå..

Og de som lovte meg på skattekontoret at jeg ikke kom til å få smell selv om jeg gikk ned på tabelltrekken min.[&o][&o][:(][:@]

Første året jeg har ledd meg ihjel når jeg har sjekka skatten,for her sto det latterlige 852 kroner til gode[:D] Absolutt alt er bedre enn ingenting eller smell så klager ikke,men må si det var uvant. Alltid fått igjen 10 000+++ men nå har kontordama surret grådig i år,enda jeg har bedt henne om og trekke meg mer i skatt..

10500kr igjen!!Og jeg som var sikker på smell!Er så fornøyd!!!Jabbadabbadoooo[:D]

Men føler med dere som for smell..ikke noe gøy..Spesielt deg Eilejoha som fikk så mye i smell![&:]
Håper det ordner seg for dere,fikk vondt i meg av det du skrev[:o]

jippi[:D] Sleppe å betala [:)]
Eg får ijen 12700 [:D] kjempe fornødde... Gubben o fekk ijen 2500:P
Er kjempe gla nå ja

eg får igjen 17900 og sambo får igjen 30000 [:D][:D] så vi får utvide plattingen våres [:D][:D]

Phu!

Jeg får igjen 22 200 kroner.

Men tør ikke juble før sambo har sjekka.

her har jeg fått igjen no lapper til å juuuuble!! litt mindre enn i fjor, men skal bli en digg sommer

Jeg skjønner lite av selvangivelsen jeg. Hvor finner jeg ut hvor mye baksmell/får igjen?

Jeg fikk igjen ...............40000 det må være min hevn på den forbaska høye strømregninga yohoooooooo[:D][:D][:D]
Elissa85 : Side 3 i selvangivelsen står det hvor mye du får igjen eller skal betale.

ser ca sånn ut:
Beregnet skatt XXXXX
forhånsbet skatt YYYYYY
tilgode/restskatt MMM

Etter å ha brukt 45 min for å komme inn og finne ut av hvor det foreløpige skatteoppgjøret lå...fant jeg ut at de ikke har klart å legge ut årets oppgjør for meg enda[:@]

Back
Topp