Resultat av kortlaging (nesten ferdig..)

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014

Utenpå kort1

Inni kort1

utenpå kort 2

Inni kort2

Og til slutt et lite detaljbilde...

Har malt stempel på akvarellpapir med noe som kalles distress ink! [:)]

De ble veldig så like men... hehe.. Er heldigvis ingen felles gjester bortsett fra meg og sambo i de ulike bryllupene![;)]

ååå så fine.. er det noe du har kjøpt i en pakke eller? slik som viser hvordan man lager de?? eller er du så kreativ selv? fikk lyst til å prøve, skal i bryllup om ikke så lenge til søsteren min[;)] Men klarer aldri noe slikt på egenhånd[:D]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

ååå så fine.. er det noe du har kjøpt i en pakke eller? slik som viser hvordan man lager de?? eller er du så kreativ selv? fikk lyst til å prøve, skal i bryllup om ikke så lenge til søsteren min[;)] Men klarer aldri noe slikt på egenhånd[:D]

Takktakk! [:)] Nei, ikke noe pakke... Fant mal på hvordan jeg skulle klippe og brette den pop-up delen på nettet.. Kan finne igjen linken hvis du vil se! [:)]

Og så har jeg brukt
-1 bazill (ensfarget kartong)
-1 mønsterark
- stempel, distress ink (maling til brudeparet)
- all "skrift" er stempler jeg har
- og resten er pynt (blomster/ swirls / den hjerteremsa er av papir med lim på baksiden)

Ikke så vanskelig som det kanskje kan virke. Dette er de første slike type kortene jeg har laget! [:)]

ja vil veldig gjerne ha link[:D] Kanskje jeg prøver meg[;)]

De var virkelig fiiiiiine[:)]

Flinke du[:)][:)][:)]

de hu her har laget er LITT finere enn mine altså.. haha... Og FØR du går inn på linken må jeg si en ting som jeg var glad for at noen andre hadde skrevet før jeg så malen...

Den er MYE enklere enn den ser ut til! hehe... Jeg så på den og tenkte "yeah,right...!!!" - men jeg sette meg ned og målte opp slik hun har gjort... og "tegnet" på strekene hvor det står brett litt hardt med en tykk strikkepinne. Så var det veldig enkelt!! [;)]

http://www.scraphaugen.no/designsider/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=1

Stilig...

Likte det første bedre...[8D] Men de var fine begge to da...[:D]

Ååh, så mange hyggelige kommentarer

Noen av dere som driver med no scrapping/hekling/strikking/brodering/snekkering/sying e.l eller??? [:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Stilig...

Likte det første bedre...[8D] Men de var fine begge to da...[:D]

hehe... det jeg ble mest fornøyd med selv også[8D]

Så utrolig flink du er!!! Utrolig koselig å få så flotte hjemmelagde kort!!![:)]

ORIGINAL: FruStina

WOW !!!! Så FLINK du er, den ble jo KNALLFIN

jøss, d var imponerende! hvis j prøver på sånt blir d bare plumpt[;)] ikke sånt proft fint, flink du![:D]

Holy shit, det var fint! Har stor respekt for de kreative, for jeg finnes ikke det selv. Ikke når det gjelder praktiske ting hvertfall! Jeg er god på å komme med idèer, men utførelsen får noen andre stå for[;)]
De var hvertfall knallfine!!

Tar du imot bestillinger?[;)][;)]

Åj så nydelig[:)][:)][:)]
Så flink du er[:D]

takktakk! [:)] Blir rørt her jeg sitter jeg!!

hehe... er det no spes du skal ha kort til kan jeg sikkert hjelpe vettu! Aldri laget kort for andre før da...![8D][;)]

Back
Topp