resultat av 30 days tabletter *anbefaler*

stavanger87

Glad i forumet
ja da har jeg fullført en kur på 30 days tabletter med håndballtrening 2 dager i uka og litt sunnere kosthold (har spist sjokolade og godt i helgene) og her er resultatet:

- 4,5 kg
- 5 cm rundt magen
- 3 cm rundt hoftene
gått ned 1 str i klær

ME HAPPY

da er det bare å fortsette[:D]

må forresten si at jeg forspiste meg på sjokolade og kaker i helga. gikk på vekta i dag og hadde gått ned 0,5 kg fordetom!

oj det var jo kjempe bra!![:D]
jeg må innrømme at jeg ikke har hatt den store trua på disse pillene,men..[;)]

bra jobba!

kjempe flott [:D]

ORIGINAL: henriette25!

bra jobba!

hadde heller ikke så veldig trua i begynnelsen. men så prøvde ei venninne og det funka. så da måtte jeg også prøve. hadde jeg tatt sånne oxytarm tabletter i tillegg hadde jeg fått enda bedre virkning[:D]

så jeg sier bare LØP OG KJØP! til de som vil gå ned noen kilo uten å stresse alt for mye[:D]

Kjempebra

ORIGINAL: stavanger87

bra jobba!

hadde heller ikke så veldig trua i begynnelsen. men så prøvde ei venninne og det funka. så da måtte jeg også prøve. hadde jeg tatt sånne oxytarm tabletter i tillegg hadde jeg fått enda bedre virkning[:D]

så jeg sier bare LØP OG KJØP! til de som vil gå ned noen kilo uten å stresse alt for mye[:D]

får kjøpt de henn da? jeg skal passe perfekt brudkjolen min, koste hva det koster vill altså[:D][:D][8D]

Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiinka :-D

Det beste er med å få få muskler er at en forbrenner mer,, og kan dermed spise mer hehe[:)][8D][;)]

ORIGINAL: leia81

bra jobba!

får kjøpt de henn da? jeg skal passe perfekt brudkjolen min, koste hva det koster vill altså[:D][:D][8D]

du får det på helsekostbutikker og på vita ihvertfall. koster fra 299 og opp til 399 tror jeg. varierer hvor du går og om de har kampanje på 30 days

Dette må jeg virkelig prøve ja [:D] Hadde heller ikke så trua på de pillene. :)

ORIGINAL: leia81

bra jobba!

du får det på helsekostbutikker og på vita ihvertfall. koster fra 299 og opp til 399 tror jeg. varierer hvor du går og om de har kampanje på 30 days

tusen takk for svar :)

skal prøves etter endt amming... såh...om 5 mnder kansje ... 

Fink!!! [:D]

wow - så bra![:)] Her fungerte de ikke[8D]

det er de på reklamen ikkesant? er ikke de anbefalt kun til folk på en bmi over 34? og må "intas med et varriert og sunt kosthold?" og "hjelper deg med å gå ned en ekstra kilo når du trener av deg to?" eller er det en annen type piller?

ORIGINAL: MariaKA

det er de på reklamen ikkesant? er ikke de anbefalt kun til folk på en bmi over 34? og må "intas med et varriert og sunt kosthold?" og "hjelper deg med å gå ned en ekstra kilo når du trener av deg to?" eller er det en annen type piller?

Er det ikke alli du mener?

ORIGINAL: Tihii89

hm...ikke bra.trente du litt og gjorde om kostholdet litt? tok du oxytarm i tillegg? for det hender man ikke får noen virkning hvis man ikke tar oxytarm i tillegg. De sier jo at hvis det ikke skulle funke på deg eller du ikke er fornøyd så skal du få pengene tilbake. er jo ikke absolutt alle det funker på tenker jeg. alle kropper er ulike. og selvfølgelig vil resultatene variere fra person til person.

hm...ikke bra.trente du litt og gjorde om kostholdet litt? tok du oxytarm i tillegg? for det hender man ikke får noen virkning hvis man ikke tar oxytarm i tillegg. De sier jo at hvis det ikke skulle funke på deg eller du ikke er fornøyd så skal du få pengene tilbake. er jo ikke absolutt alle det funker på tenker jeg. alle kropper er ulike. og selvfølgelig vil resultatene variere fra person til person.

Kan ikke skryte på meg at jeg trente noe nei, men la om kostholdet. Oxytarm? Hva er det da? Tok ikke det ved siden av nei. Kan jo hende de fungerer hvis man hadde gått skikkelig inn for det da! Jeg merka jo ikke noe forskjell etter 15-20 dager, så da ga man litt faen i de restrerende dagene..

Kanskje man skal prøve når man er ferdig med å amme[:)]

det er Alli det[:)]
dette er noen andre tabletter. Det er et norsk helseprodukt. er også blitt kåret til Årets helseprodukt.
http://www.30-days.no/

det er Alli det
dette er noen andre tabletter. Det er et norsk helseprodukt. er også blitt kåret til Årets helseprodukt.
http://www.30-days.no/

http://www.buyhelse.no/WebPages/Department.aspx?WebSiteMapNodeID=2001180&gclid=CNDVnqqjmacCFcQH3wodjhRjcA

Kan ikke skryte på meg at jeg trente noe nei, men la om kostholdet. Oxytarm? Hva er det da? Tok ikke det ved siden av nei. Kan jo hende de fungerer hvis man hadde gått skikkelig inn for det da! Jeg merka jo ikke noe forskjell etter 15-20 dager, så da ga man litt faen i de restrerende dagene..

Kanskje man skal prøve når man er ferdig med å amme[:)]

OXY Tarm - Godt for slanking, hud, hår og negler. 
Oxytarm er et norskutviklet kosttilskudd som kan hjelp deg å holde magen i orden, og som kan bidra til et bedre velbefinnende, mer overskudd og bedre hud- og hårkvalitet. Dersom du vil gå ned i vekt, er det også viktig å få tømt tarmen godt. Oxy tarm er en meget god start på slankekuren.

for at 30 days skal fungere må man være i litt aktivitet og selvfølgelig ikke bare spise fett hehe. så det at du ikke trente så mye har nok litt med resultatet dessverre. jeg opplevde at de første 2 ukene ikke hadde spesielt virkning, men fra 14 dager og utover begynte tablettene virkelig å fungere. så man må ikke gi opp kuren, men fullføre alle dagene. det hjelper også å ta tablettene til samme tid hver dag.

disse tablettene funka utmerket for meg ihvertfall. og jeg er stor fornøyd[:D] så blir nok en runde til ja og denne gangen med oxytarm i tillegg

Back
Topp