Restless legs...

Gravid_igjen

Blir kjent med forumet
Andre er som sliter med restless leg?
Så fort kvelden kommer og jeg slenger meg på sofaen så starter det.. Gubben begynner å bli av å massere legger :laughing002
Utenom magnesium.. Hva kan hjelpe? Vil støttestrømper ha noe effekt?

Jeg lurer på det samme! Holder på å bli gal av de bena:banghead: Resten av kroppen er dausliten, mens bena er klare for intervaller:p

Har slitt med det i maange år. Vet fortsatt ikke hva som kan hjelpe (foruten å gå). Prøvd magnesium og merket ikke noe forskjell. Forferdelig slitsomt når en allerede sliter med nattesøvnen.

Anbefaler støttestrømper!
Jobber som kokk og det er tungt for beina.
Jeg bruker støttestrømper en del på jobb, og nå bruker jeg det konsekvent.
Det er som natt og dag.
Prøv!

Hei dere! Jeg var MYE plaget med dette mine tidligere graviditeter, og også når jeg trente mye.. Tilskudd av magnesium funker som bare det! :happy:

Jeg har hatt dette hele livet:hungover: hjelper litt med magnesium, kalde omslag/dusj, støttestrømper. Noen sier en ulltråd rundt foten skal hjelpe men det har jeg aldri prøvd:hilarious:

Hei hei! Jeg sliter veldig med det samme nå etter at jeg ble gravid :/ tar magnesium og bruker støttestrømper, trener og bruker sånn foam-roller.. noe som hjelper litt, men ikke helt! Legen min anbefaler jerntilskudd for dette også, men vet ikke om det hjelper noe. Litt bedre er det i allefall.

Har alltid vært plaget med restleds legs, utenfor graviditeten også, ennå ikke funnet noe som virkelig hjelper... fikk magnesium intravenøst før/under forrige fødsel, det hjalp, leeeenge :laughing005.

Back
Topp