Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja jeg var mye ute p gikk kveldstur da jeg var gravid. I all slags vær! Var gelt desperatDet er vel magnesium. Men kan kanskje være andre grunner også?
Ta deg en løpetur rundt huset og/eller knyt en ulltråd rundt ankelen om du ikke har magnesium i hus![]()
Ulltråd, du! Ja, det skal jeg teste! Så får jeg gå til innkjøp av magnesium i morgen. Vet du om man får det reseptfritt?Det er vel magnesium. Men kan kanskje være andre grunner også?
Ta deg en løpetur rundt huset og/eller knyt en ulltråd rundt ankelen om du ikke har magnesium i hus![]()
Ja, fytti altså, det er jo skikkelig plagsomt! Hadde ikke det i mitt forrige svangerskap, bare hørt om andre som har hatt det. For noe driiiit!Haha, ja jeg var mye ute p gikk kveldstur da jeg var gravid. I all slags vær! Var gelt desperat![]()
Har ikke prøvd det, nei. Vet du om man får det reseptfritt?Ville prøvd ut magnesium om du ikke har prøvd det![]()
Ulltråd, du! Ja, det skal jeg teste! Så får jeg gå til innkjøp av magnesium i morgen. Vet du om man får det reseptfritt?
Ja, det tror jeg var den desidert verste svangerskapsplagen jeg hadde. Og jeg hadde mangeJa, fytti altså, det er jo skikkelig plagsomt! Hadde ikke det i mitt forrige svangerskap, bare hørt om andre som har hatt det. For noe driiiit!
Ja det er reseptfritt heldigvisHar ikke prøvd det, nei. Vet du om man får det reseptfritt?
Jeg hadde det ikke i mitt forrige svangerskap, og skjønner nå at jeg skulle vært veldig takknemlig den gangen... Magnesium er herved inntatt. Håper på en roligere natt i natt. Ellers er det forsåvidt nok å ta seg til i dette huset...Ja, det tror jeg var den desidert verste svangerskapsplagen jeg hadde. Og jeg hadde mangeføltes som tortur! Når man egentlig er dritsliten men faktisk ikke kan slappe av. Stod opp på natta og vaska huset fordi jeg ikke greide ha ro i kroppen. Merka litt at det.hjalp med magnesium, men ble ikke helt borte. Men de aller fleste sier jo at magnesium er kjempebra. Masse lykke til
![]()
Krysser fingre og tær for at det hjelper med magnesium og at du slipper å gå sånn.. All medfølelse til deg!Jeg hadde det ikke i mitt forrige svangerskap, og skjønner nå at jeg skulle vært veldig takknemlig den gangen... Magnesium er herved inntatt. Håper på en roligere natt i natt. Ellers er det forsåvidt nok å ta seg til i dette huset...
Kan ta litt tid før det fungererJeg hadde det ikke i mitt forrige svangerskap, og skjønner nå at jeg skulle vært veldig takknemlig den gangen... Magnesium er herved inntatt. Håper på en roligere natt i natt. Ellers er det forsåvidt nok å ta seg til i dette huset...
120 mg, står detKan ta litt tid før det fungerer![]()
Hvor mange mikrogram er det i de du kjøpte![]()
Ok, tar du en eller to?120 mg, står det![]()